לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 21/12/23 – 15/12/23 – העוצמה

שבע חרבות
שבע חרבות

חוסם/ תומך

קלף העוצמה
העוצמה

כיוון ומסר

תשעה מטבעות
תשעה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): העוצמה

מה המסר לסוף השבוע?

קלף העוצמה הוא קלף מהסדרה הרוחנית, הוא מדבר על שיעורי חיים חשובים במיוחד, ובקלף העוצמה, המיקוד הוא במקור העוצמה הפנימית שלנו. אפשר גם לראות שהשבוע קיבלנו כמה קלפים עם רקע צהוב בוהק – כלומר מוארים במיוחד, עם הרבה עוצמה ואור, שאנחנו צריכים הרבה ממנו 😇

קלף העוצמה מספר לנו שמקור העוצמה שלנו נובע מאיזון בין החלקים שבתוכנו, ובפרט בין החלק הטבעי, הדורש, התובעני, החזק והאותנטי שבנו – האריה, ובין הצד המווסת, העדין, השקול והמותאם לנורמות שנקרא החברה. 

רק אנחנו יכולים להקשיב לעצמנו ולהבין לאיזה חלק בנו כדאי לתת יותר במה בכל רגע נתון, מה ישרת את עצמנו ואת הסיטואציה. האם צריך להיות אותנטי ותקיף או רגיש ומווסת – ואולי גם וגם. השבוע האיזון הפנימי שלנו בין כל החלקים בתוכנו, הוא מה שמייצר ביטחון. ביטחון במסלול שלנו, בבחירות, ובעובדה שנוכל להגיב נכון בכל סיטואציה משום שאנחנו מכירים את כל החלקים בנו. לכן הקלף מדבר פחות על ה"מה" ויותר על ה"איך" בין אם מדובר בקריירה, בהחלטה אישית, בזוגיות או בשיחה עם קולגה, העוצמה מזכירה לנו שבכל סיטואציה החיבור פנימה יוביל אותנו טוב יותר מכל אסטרטגיה, והכיוון הנכון נובע מהביטחון העצמי שלנו ביכולת להתמודד. לפעמים הניסיון וההתנסות מביאים את הביטחון.

קלף העוצמה
העוצמה

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבע חרבות

שבע חרבות הוא קלף מהסדרה המעשית, הוא קלף של תכנון ואסטרטגיה. הוא מורכב מיסוד החרבות – המייצג את המחשבה החדה והבהירה, ומהמספר שבע המעיד על התעלות על העולם הפיזי ויכולת להתבונן בדברים מנקודת על. קלף שבע חרבות מראה שיש לנו בהחלט יכולת להתמודד עם כל בעיה שניצבת בפנינו השבוע בעזרת אסטרטגיה נכונה. אם יש לנו גם קשב פנימי ובטחון בעצמנו וגם יכולת להגיע עם נקודות עיקריות של תכנית מסוימת – ננצח. למשל, אם יש שיחה לא פשוט לנהל מול חבר, בנזוג או קולגה, טוב יהיה אם מצד אחד נגיע אותנטיים, ולא נחביא את הרגשות הכנים שלנו, ומאידך כן נגיע עם כמה נקודות משמעותיות שחשוב לנו להעלות במסגרת השיחה. 

שבע חרבות
שבע חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? תשעה מטבעות

תשעה מטבעות הוא קלף משלים של העוצמה. הוא מהסדרה המעשית. תשע הוא קלף של שלמות והגעה למנוחה ולנחלה, וסדרת המטבעות מדברת על ה"תכלס" בחיים, על מימוש וקרקוע. אם כך תשעה מטבעות מדבר על עבודה קשה שנעשתה ועל קטיפת הפירות. אולי אנו מרגישים שחסר לנו מידע, שיש עוד מה ללמוד ושלכן קשה לעשות את הצעד הסופי, הקובע, בתהליך שאנחנו עוד לא בשלים. אבל בפועל, הבשלות בנמצא, אפשר לצאת לדרך, להחליט החלטות, ולהתבגר אל תוך הסיטואציה. כל מה שעברנו חיזק ולימד אותנו מי אנחנו ואיך אנחנו רוצים ללכת, ולכן זה השבוע להאמין בבגרות ובבשלות שלנו. להפסיק לחפש לרצות את כולם, ולהתמקד בפשטות ובטבעיות שאנחנו מביאים אל הסיטואציה. העוצמה נובעת מכל מה שעברנו ומההכרה במי שאנו. מגיע לנו גמול, תשלום נאות, שלווה וקטיפת פירות עמלנו.

תשעה מטבעות
תשעה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *