לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 22.2.24 – 16.2.24 – אס המטות

שמונה מטבעות
שמונה מטבעות

חוסם/ תומך

אס המטות
אס המטות

כיוון ומסר

מלך המטבעות
מלך המטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס המטות

מה המסר לסוף השבוע?

אס המטות הוא קלף של אנרגיה מתפרצת, להט, פריצה קדימה ויצירתיות. המספר אחד מייצג שלמות וראשוניות. ויסוד המטות מייצג להט ותשוקה. יחד הם מהווים אס אמיתי, תמצית מזוקקת של יסוד האש, ראשוניות של התלהבות והתחלה חדשה ונמרצת. 

אז מה זה אומר עבורנו השבוע? 

זה אומר שהשבוע צריך להקשיב לבטן במיוחד, להקדיש את השבוע להתחלות חדשות ובעיקר לכאלה שנובעות מהרצון שלנו. לא פעם אנחנו מתנתקים מהרצונות והתשוקות שלנו כי אין ברירה. אז רק השבוע, צריך לעשות משהו שבאמת מתחשק. זה שבוע להקדיש לתשוקה, ליצירה, למיזמים חדשים, לבילויים, להנאה. אס המטות מחדש את כוח החיות שלנו, מאפשר התחדשות בעולם הרצון – שמוביל גם להתחלות חדשות בעולם החומר, זה אפילו שבוע לא רע לקנות משהו נחמד שממש רצינו, להיפגש עם חבר שהתגעגענו אליו, לצאת קצת, לשאול את עצמנו כל בוקר "מה יעשה לי קצת כיף היום… אפילו קצת". זה שבוע מעולה להתיידד עם הילד הפנימי שבנו, וגם, לא להסכים לעשות דברים שאנחנו ממש לא רוצים. זה גם חשוב, וגם זה קשור ביסוד האש.

אס המטות
אס המטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שמונה מטבעות

8 מטבעות כולל את אלמנט המטבע – החומרי, הקשור בצרכים שלנו, ואת המספר שמונה הקשור לשלמות לאחר תהליך ממושך של התמדה. אם כן יכול להיות שהשבוע אנחנו סוף סוף מסיימים פרויקט, מבחן, קורס, התמחות, או כל תהליך שעבדנו עליו לאורך זמן. והשבוע זה זמן ליהנות, לפרוק עול, לעשות משהו נחמד, לחשוב על הדבר החדש הבא, לעשות סיעור מוחין לבד או יחד וכולי. גם אם עוד לא סיימנו את הפרויקט, יכול להיות שאנחנו קצת "סגורים" בתלם, בהרגלים וסדר היום הקבוע, ואולי חשוב שנשחרר את העניבה ונשנה קצת כיוון, עשייה, והרגלים. רק השבוע.

שמונה מטבעות
שמונה מטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלך המטבעות

מלך המטבעות רומז לנו שאולי הרצון שלנו בתשוקה חדשה קשור בקריירה. אולי אנחנו רוצים לחשוב על כיווני קריירה חדשים, ועל דרכים מרגשות יותר להתפתח. אם הקלף מייצג גבר שאנחנו חושקים בו, כדאי לשים לב אם הוא באמת רציני ומשקיע בנו, או שהוא רק נראה לנו אטרקטיבי, אבל לא נוקט שום צעד. עלינו לזכור שמי שרוצה – עושה, (ומי שלא עושה, לא רוצה מספיק). אז אם אנחנו לא מקבלים את המגיע לנו, זהו סימן עדין מהעולם להמשיך הלאה, למי שמראה לא רק עניין אלא גם עבודה קשה בפועל. שמונה מטבעות הוא הקלף של העבודה הקשה שאנחנו רוצים לראות הלכה למעשה בחיינו. אבל זה גם אומר שאנחנו חייבים לעבוד קשה בשביל התשוקות שלנו (אלו שאנחנו רוצים לעצמנו) להשקיע באנשים נכונים, לצאת לדייטים, לבנות את עתידנו ולהמשיך את התשוקה שלנו לצעדים פרקטיים. 

מלך המטבעות
מלך המטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

4 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 22.2.24 – 16.2.24 – אס המטות”

  1. שגיא תודה על הפתיחה.
    השבוע אני מסיימת שני קורסים.
    היה בי רצון להתחדש.
    וכעת אני לקראת הבאות בעשייה של התובנות שקיבלתי.
    תודה

  2. Shira Even gazit

    תודה שגיא
    באה לי בול הפתיחה הזו לסופש הקרוב ולשבוע .. ירדתי לאילת למלא מצברים. לעצור רגע מהשיגרה . לנשום אויר אחר. להתאוורר ולאוורור את התאים בגוף שלי שכל כך מבקשים שינוי בהרגשה
    תודה ושבת שלום

  3. תודה,,,מקוה לזכור את המסר במהלך השבוע והתייחס למימושו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *