לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 22.9.23 – 28.9.23 – מלך המטות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שמונה מטות
שמונה מטות

חוסם/ תומך

מלך המטות

כיוון ומסר

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): מלך המטות

מה המסר השבועי?

מלך המטות הוא קלף מסדרת קלפי החצר. מה זה אומר? שהוא אחד מ-12 קלפים שמייצגים את גלגל המזלות, והוא ספציפית מקושר למזל טלה הנמרץ והטוטאלי. כשקלף חצר מופיע בחיינו, זה אומר שיש בנתיב שלנו הזדמנויות שאפשר וכדאי לנצל, אבל שאנחנו עלולים לפספס אותן אם לא נתנהל נכון. אז באילו הזדמנויות מדובר השבוע עבורנו? 

מלך המטות מייצג אנרגיה רעננה ששועטת קדימה. הוא נמרץ, כן לחלוטין, אינטנסיבי, חם, פועל מהבטן ונאמן מאוד לעצמו ולתחושותיו. לכן הוא מעודד אותנו להיות יותר אותנטיים השבוע, אמיתיים וכנים, לפעול מהבטן, אבל ראשית צריך להקשיב לה. כלומר,

עלינו להיות יותר קשובים לאני האותנטי האמיתי שלנו, נטול המסכות, הישיר והמדויק שבתוכנו. יעזור לנו גם להוציא לפועל את רצונותינו האמיתיים, ולשים את ציפיות החברה מעט בצד. עם זאת, כתמיד, מוטב לא להגזים. 

אז אכן, אולי יהיו יותר הזדמנויות לעשות דברים כיפים וספונטניים השבוע, אירועים יצירתיים, טיולים או דייטים כיפיים, כדאי לנצל את ההזדמנות גם אם באופן טבעי אנחנו נוטים לסרב, לחשוש או לדבוק בשגרה שלנו. ייתכן מאוד שיהיו הזדמנויות להכיר אנשים חדשים או תחומים חדשים, וגם אז עלינו לומר "כן". ופשוט לעשות את זה.

עם זאת, צריך לשלוט קצת בטוטאליות ובאינטנסיביות שלנו – אם צץ ויכוח למשל או אי הסכמה ולהיות יותר סבלניים ורגועים מול אי הבנות. הכול תמיד במידה.

מלך המטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שמונה מטות

קלף שמונה מטות הוא קלף של זריזות ותקשורת. המספר שמונה מעיד על שלמות ועל השלמה של תהליך בנייה, ויסוד המטות, כמו במלך המטות שלנו מייצג התלהבות, אש ותקשורת. אם כך זהו קלף שתומך במטרה הראשית שלנו השבוע, ומעודד אותנו לצאת החוצה, להתלהב, לתקשר ולנצל מומנטום. להגיד יותר "כן" לרעיונות חדשים והצעות כיפיות, ופחות לדבוק במוכר ולהתחבא בבית. זהו קלף של יציאה מהרגלים, זרימה ותנועה קדימה ובכלל – במרחב. אז למה שאחשוב בכלל שיש לנו אולי נטייה "לדבוק במוכר"? בגלל הקלף החוסם הבא.

שמונה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? ארבעה מטבעות

כבר נתקלנו בקלף הרבה לאחרונה, אז אנחנו בטח זוכרים שארבע הוא מספר של יציבות, ומטבע הוא סמל של יציבות, מה שמכפיל כאן את היציבות פי כמה. אמנם סולידיות ויציבות זה דבר נפלא, אבל במידה רבה מדי – נוצרת תקיעות בנתיב ואנחנו מתקשים להתקדם. 

לכן ארבעה מטבעות הוא קלף חוסם השבוע, שמראה שיש לנו פחד מדברים חדשים ומהתנסויות מעניינות שדווקא יכולות לקדם אותנו פוטנציאלית, וחבל.

עלינו להבין מדוע אנחנו חוששים לזרום, לתת צ'אנס ולהתנסות בסיטואציות חדשות, ואולי לשחרר את עצמנו מעט מדעות קדומות ודפוסים מעכבים. השבוע יש לנו הזדמנות.

ארבעה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *