לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 25.4.24 – 19.4.24 – תשעה גביעים

חמישה גביעים
חמישה גביעים

חוסם/ תומך

תשעה גביעים
תשעה גביעים

חוסם/ תומך

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): תשעה גביעים

מה המסר השבועי?

תשעה גביעים משלב את סדרת הגביעים המדברת על התחדשות ושפע, וכן את המספר תשע העוסק בהגעה להשלמה של תהליך. קלף תשעה גביעים הוא קלף של שפע אופטימלי, הגעה למנוחה ונחלה רגשית ופיזית, ויכולת של עצמאות רגשית. זוהי הנקודה שבה אנחנו חופשיים לעשות בחירות נכונות כאנשים בוגרים משום שאנחנו ניתקנו את כבלי הילדות ומסוגלים גם לשאת במחירים של העצמאות הזו.

השבוע עלינו לחתור לעשות יותר פעילויות והחלטות שמניעות את ציפור הנפש שלנו ומביאות אלינו סיפוק שלא תלוי בגורמים אחרים. זה שבוע מצוין לביסוס העצמאות הרגשית: ללכת לבד לבתי קפה או לסרטים (תלוי במצב הבטחוני כמובן), ללכת יותר לטייל עם עצמנו, לחבור לאנשים שאנחנו אוהבים ולעסוק במה שמעניין אותנו ללא קשר לתחומי העניין של הסביבה.

זה השבוע גם לקדם את הקשר עם האדם המשמעותי בחיינו, אם אנחנו מרגישים בשלים לכך, ולחשוב מעט יותר על ההשפעות הרגשיות של הבית וההורים – על הבחירות שלנו כיום. אנחנו יכולים לבצע בחירות אחרות ולחיות אחרת מההורים, ואולי השבוע זה הזמן לקדם את האג'נדה האישית שלנו.

בדייטים: כדאי לנו לצאת לדייטים שופעים שמיטיבים איתנו ומעניקים לנו עוצמה ולא לבזבז את הזמן על אנשים חסרי נדיבות רגשית.

בזוגיות: זה הזמן להיות אמיצים ולהראות לפרטנר שלנו כמה הוא חשוב לנו. עלינו לנקוט עמדה בנושאים משמעותיים, וגם לטפח יחס מצוין כלפי עצמנו השבוע, ולהשקיע בתחושת השפע המשותפת.

בעבודה: זה שבוע טוב לבקש העלאה או שינוי לטובה בתנאים – למי שזה רלוונטי עבורו.

ברמה האישית: כדאי להתרכז בתחושת השפע הפנימית ובעצמאות הרגשית שלנו. לטפח תחביבים מעצימים, לעשות בחירות חיים אמיצות ולרקום תכניות שופעות לעתיד. זה שבוע לקצת פינוק עצמי וכיף.

מה הסיפור של הקלף?

פסיכה החליטה בקלף הקודם לקחת סיכון ולרדת אל השאול. היא השיגה את פודרת הנעורים הנצחיים שעליה לתת לחמותה לעתיד, אפרודיטה, אך עשתה טעות והשתמשה בפודרה בעצמה. בנקודה זו קופידון התעורר מתרדמת, הוא הבין סוף סוף עד כמה פסיכה התאמצה, סיכנה עצמה ועמלה כדי להוכיח את אהבתה. קופידון בחר באהובתו וביקש הגנה מפני אימו שמתנגדת לקשר, שכן כעת הוא בשל לצעד הבא בחייו – חתונה.

תשעה גביעים
תשעה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? חמישה גביעים

באופן כמעט לא יואמן קיבלנו שני קלפים עוקבים – ארבעה גביעים וחמישה גביעים ולכן אדון בשניהם יחד. אציין כאן רק שהעובדה שקיבלנו שלושה קלפים מסדרת הגביעים, מעידה על כך שהנושא של קבלת שפע, שחרור ויכולת התחדשות הוא נושא בוער כעת בחיינו.

חמישה גביעים
חמישה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? ארבעה גביעים

אם כך הקלפים החוסמים שלנו השבוע הם ארבעה וחמישה גביעים. כאשר הפסרה ארבע מייצגת קביעות, הספרה חמש – תקשורת והגביע, כאמור, שפע.

אלו שני קלפים עוקבים שמתארים תהליך של אמונה מגבילה שהופכת למעין מציאות בגלל חוסר בתקשורת או בגלל פרשנות לא נכונה שלנו את הסיטואציה.

אם כך חשוב מאוד השבוע לבדוק היטב את האמונות המגבילות שלנו ולהשתדל עד כמה שאפשר לתקשר נכון לפני שמתייאשים לגמרי.

גם אם סיטואציה מסוימת בהווה או בעבר לא מעניקה לנו די שפע או שמביאה אותנו לאכזבה, עדיין הסיטואציה לא משקפת לא אותנו ולא את מה שמגיע לנו, כך שהעיקר, הלב, חייב להיות השפע שאנחנו ראויים לו ויכולים לספק לעצמנו. ובקיצור. לתקשר נכון, לראות "אכזבות" בפרספקטיבה פוזיטיבית, למסגר לעצמנו אכזבות כנקודות בדרך להצלחה גדולה יותר, ושמירה על אופטימיות – אלו עניינים חשובים מתמיד השבוע.

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא חייבים להגיע רק לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

3 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 25.4.24 – 19.4.24 – תשעה גביעים”

  1. מדויק לי כל כך עכשיו. גם מבחינה זוגית שבה אני רואה מכשול…והמכשול נובע מטראומות ילדות והשפעת הגידול בבית (הורים). אני עצובה שהבאתי את זה באמת לידי ביטוי בחיי, והחלטתי מאתמול שעליי לחדול את הדפוס שהוטמע בי מהילדות, דפוס התנהגותי… ועלי לצעוד לדרך חדשה ולתקווה חדשה.

    תודה לך שגיא!

    1. אין מילים בפי לתאר את הדיוק !
      אכן מתמודדת עם משקעי עבר ותסמיני גדילה לקויים עם הסתכלות שגויה על אהבה ושפע ,
      ממש אתמול קיבלתי את אותו המסר בתיקשור והבנתי את שעליי לעשות ,
      כל כך חשוב לטפל ברבדים הסמויים הללו שכל כך משפיעים על ההווה .

      תודה לך שגיא היקר ,
      שבת שלום לך ולכל עמו ישראל 🙏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *