לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 25.8.23 – 31.8.23 – אס המטבעות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שלושה מטות

חוסם/ תומך

קלף אס מטבעות
אס המטבעות

כיוון ומסר

עשר חרבות
עשר חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס המטבעות

מה המסר השבועי?

אס המטבעות הוא אנרגיה טהורה של קרקוע, פיזיות, ועמידות, והוא מעודד אותנו השבוע ליזום התחלות חדשות ויציבות ולחשוב על הצרכים שלנו. חשיבה על הצרכים שלנו מאפסת אותנו ומאפשרת לנו להבין מה עיקר ומה טפל (ותפל) בחיינו, וזה תמיד זרז נפלא לבחירות פשוטות ונכונות. אפשר אפילו לעשות קצת מדיטציה עם הקלף, לשבת עם התמונה כשהרגליים על הקרקע, או בישיבה מזרחית (ואולי אפילו בטבע), ולדמיין את המטבע בידינו כדי להתחבר אל הצרכים שבנו, אל העיקר, אל המקום המפרה, המרגיע והמקרקע בתוכנו. 

אס המטבעות מעורר בנו את המודעות לגוף, לפיזיות של החיים, ולמקום בו אפשר וניתן לבנות.

זה אומר שהשבוע חשוב להיות ממוקדים ברבדים האלה, לקחת דברים לאט, לברור, להתמקד בעיקר, ולמצוא את מרכז הכובד והיציבות בתוכנו, בזוגיות, בקריירה ובמשפחה. לשים דגש על הרגלים נכונים, סדר יום, ובחירה של אלמנטים יציבים. זה אומר גם "לנכש" אלמנטים שפוגעים בכך.

קלף אס מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שלושה מטות

קלף שלושה מטות עוזר לנו (מאוד) לממש את המטרה הראשונית של חיבור לצרכים ולהרגלים, והוא תומך בנו לעבור תהליך של למידה בדרך להצלחה כמו גם שיתןף פעולה עם הסביבה. אולי אנחנו יכולים להיעזר בחברים, במדיה חברתית, בקבוצות פייסבוק או וואטסאפ כדי לממש את הצרכים שלנו השבוע? אולי יש קורס מסוים או תהליך למידה שיעזור לנו להתקרקע ולממש מטרות באופן יעיל יותר? אנחנו יכולים גם לשתף חברים שיהוו משענת ותמיכה לצרכים שלנו.

ואולי אפילו – ישקפו לנו אילו צרכים באמת חשובים לנו.

כך אנחנו מבינים שהקלף הזה תומך במסר המרכזי, לא רק כי הוא "חיובי" אלא כי הוא מחזק את הכיוון באמצעות האלמנטים העיקריים שבו: שיתוף פעולה והצלחה בלמידה.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשר חרבות

עשר חרבות תומך מאוד במסר, אם "נשתמש" בו נכון. משמעותו היא שעלינו באופן מודע לעצור תהליכים הרסניים בחיינו. מדוע? משום שהקלף הזה יכול לסמן התחלה חדשה (אם נבחר בכך) אבל גם נטייה להמשיך מעגלים קודמים של הרס שלא תורמים לנו כהוא זה. אם למשל בחורה מחליטה לתת עוד צ'אנס לבחור שפגע בה כבר כמה וכמה פעמים, היא מחליטה בפועל להמשיך את מעגל ההרס. לפעמים התנהגות של בן או בת זוג היא לא "התנהגות נקודתית" אלא אופי. ואת זה עלינו לשפוט מתוך ניסיון. הסביבה תוכל לעזור לנו להבדיל בין התנהגות לבין אופי באמצעות פרספקטיבה (כאן אנחנו מטמיעים את השיעור של שלוש מטות – עזרה מהסביבה). אם כך עלינו לחבר זאת לקלף הראשי – נוכל להגיע למימוש וצמיחה רק אם נפסיק במודע לשחזר מעגלים שלא נכונים לנו, נצא מהמיטה, נעשה ונפעל ונבחר בכיוון הבריא והמיטיב גם אם זה קשה.

עשר חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *