לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 26/1/24 – 1/2/24 – נסיך המטבעות

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

חוסם/ תומך

נסיך המטבעות
נסיך המטבעות

כיוון ומסר

עשר חרבות
עשר חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): נסיך המטבעות

מה המסר לסוף השבוע?

קלף נסיך המטבעות הוא אחד מקלפי החצר המייצגים את המזלות. נסיך המטבעות, ספציפית, מייצג את מזל בתולה. אתם בטח מכירים את הטיפוס. אחראי, מסור, מסודר, חושש לבריאותו ונצמד לפרטים, אך יעיל, אמין ומעשי. הוא העובד המושלם, ובן זוג נהדר אכפתי ואמין. אז מה זה אומר על השבוע שלנו?

זה אומר שהשבוע חשוב שנהיה ברורים ומאורגנים. לא רק בעבודה, בחשבונות ובסידור הבית, אלא גם ביחסים הבין אישיים שלנו ובכל תחום אחר. נסיך המטבעות מביא אנרגיה של פשטות ויציבות אל חיינו, אבל הוא מבקש מאיתנו לפעול בדרכים מסודרות וברורות כדי לקדם את האנרגיה הזו ולא לחכות שהיא פשוט תגיע. 

גישה שיטתית כנראה תעזור לנו יותר מכל דבר אחר, כן, גם אם אנחנו צריכים לבטא את עצמנו או לבקש דבר זה או אחר מאחרים. הגישה הפשוטה והישירה נכונה יותר כרגע כנראה מכל חלופה אחרת. אז בואו נחשוב כבר עכשיו על דברים שזקוקים לסידור מחודש בחיינו, ועל שיחה "מאורגנת" שביכולתנו לנהל. ונקבע את הכול ביומן (כמו שהנסיך הזה אוהב).

נסיך המטבעות
נסיך המטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? נסיך הגביעים

נסיך הגביעים מקושר למזל דגים, הרגיש, אינטואיטיבי, מיסטי ואומנותי. זה אומר שהשבוע טוב יהיה לעסוק באומנות, לתת לעצמנו אתנחתא ולפרוק את המתח בכל דרך שמרגישה לנו מרפאת: עיסוי, מחול, שירה ועוד. 

עם זאת, הנסיך הזה מדגיש גם את המקום שבו עלינו להתחזק – באופן שמשלים את המסר הראשי – הבעה עצמית נכונה. זה אומר שעלינו לתקשר בבהירות מול הסביבה, ולא לשלוח רמזים או מסרים דו משמעיים. שירה היא מעולה להבעה עצמית אישית, אבל בסיטואציה אמיתי מול בנזוג משפחה או חברים – עלינו להיות ברורים יותר.

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשר חרבות

עשר חרבות הוא קלף ההתאוששות שלנו ולא מפתיע שאנחנו מקבלים אותו כבר שבועיים ברצף. המסר עשר עוסק בשלמות וב"שלב שאחרי", והחרבות מעידות על אספקט מנטלי, הגיוני ו"חותך". ייתכן שאנחנו ממשיכים השבוע לצאת מן המשבר הכללי, ואולי גם ממצבים לא פשוטים בחיינו, אבל יכולת השיקום שלנו תעזור לנו כל עוד לא נחזור אחורה ונהיה מסורים להרגלים נכונים ולכיוון שמביא תועלת – כיוון של היגיון ודבקות בערכים שלנו. עלינו להשתמש בכוח הריפוי של נסיך הגביעים, אבל אל לנו להתבלבל מהרגשנות שלו. למשל, בשעת ויכוח, כדאי לחזור תמיד אל מטרות השיחה ואל העקרונות החשובים לנו ולא להיבהל מ"מילים גדולות" שנאמרות. אל מול התלבטות אם לחזור אל האקס חשוב לבדוק אם הוא מספק את הצרכים הקונקרטיים ועונה על הסטנדרטים שלנו, ולהתעלם במקצת מכמות האהבה שאנחנו רוכשים לו, וכן הלאה.

אבל יש עוד טיפ חשוב לקריאה שלא ציינתי.. כי הוא מחכה לכם בקבוצת הפייסבוק שלנו. שם אפשר גם לשאול כל שאלה שיש לכם על הפריסה. ניפגש שם!

עשר חרבות
עשר חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 26/1/24 – 1/2/24 – נסיך המטבעות”

  1. תודה רבה, שגיא.
    הפירוש שלך כל כך מפורט,ברור ומלמד.
    תבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *