לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 27.10.23 – 2.11.23 – שני מטבעות

קלף המיזוג
מיזוג

חוסם/ תומך

שני מטבעות
שני מטבעות

כיוון ומסר

ארבעה מטות
ארבעה מטות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שני מטבעות

מה המסר לסוף השבוע?

הקלף 2 מטבעות מורכב כמובן מסדרת המטבעות ומהספרה 2. כלומר מצד אחד הוא קשור לצרכים הבסיסיים שלנו, לצרכים הפיזיים, הכלכליים, התזונה וההיגיון הבריא והפשוט (מטבע), ולצד זה הוא מכיל את המשמעויות של הספרה 2 שמדברת על דואליות, צורך לפשר ולגשר בין גורמים, איחוד וחיבור, התמודדות עם חוסר שלמות ועוד.

הקלף 2 מטבעות מדבר על התלבטות מדומה, על מצב שבו לכאורה אנחנו חגים סחור סחור, אבל בפועל אנחנו יודעים מה לעשות. הקלף מתאר גם מצבים שבהם אנחנו מרגישים את תסומנת המתחזה, ולא בטוחים שאנחנו מסוגלים למשימה מסוימת, כאשר בפועל – אנחנו מסוגלים בהחלט.

אם כך השבוע כדאי לנו לחזק את החלק שבנו שמבקש להתנסות ולהתמודד עם משימות חדשות, ולכבוש יעדים חדשים באמצעות החלטיות. יכול להיות שהמוח שלנו עמוס רעיונות, שקשה לנו להוציא לפועל, אבל אם הקלף הזה מופיע במסר שלנו, הדבר אומר שאנחנו יכולים לעשות את הצעד הנדרש, להחליט אם לעזוב קשר, להתחיל עבודה חדשה, להתנדב במקום מסוים. אפשר לומר במובן קצת פיוטי – שהנשמה שלנו מנסה להגיד לנו מה נכון לנו באמת מעבר ללבטים הפרקטיים, אבל אנחנו פשוט חוששים לעשות את הצעד. אפשר אפילו לשוחח עם חבר טוב שינסה לעזור לנו להסיר את רעשי הרקע ולהתמקד. המסר הזה אומר שהשהייה בהתלבטות חייבת להיפסק, ואנחנו יכולים להאמין קצת יותר, במקום אליו הלב שלנו מכוון באופן טבעי.

מה הסיפור של הקלף?

למרות הצלחותיו וכישרונו הרב דיאדלוס – אומן הממלכה, חושש שהוא עדיין לא אומן מספיק מוצלח ושיש לו עוד הרבה מה ללמוד.
אמנם האלה אתנה מכריזה כי שכישרונו לא נופל מכישוריהם של אלים. אך למרות הברכות והשבחים דיאדלוס לא מרגיש ראוי, ולא מתחבר לתחושה שבאמת מגיעה לו ההצלחה המסחררת שהוא נהנה ממנה.

שני מטבעות
שני מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מיזוג

המיזוג הוא קלף של ארקנה גדולה, כלומר הוא אחד מ-22 קלפים שמדברים יותר על שיעור רוחני גדול ופחות על שיעור יישומי וקונקרטי כמו בקלפי היסודות. השיעור הרוחני של הקלף קשור באמונה, והמסר הולם מאוד ותומך בקלף הראשי. בשביל לעשות החלטות שדורשות אומץ, אנחנו זקוקים לאמונה, משום שאמונה היא ה"חומר" שמאפשר לנו לעשות את קפיצת האמונה שלנו לשלב הבא בחיינו. כשאנחנו מתלבטים אנחנו לרוב שקועים מדי בחומרי – באדמה אשר מיוצגת על ידי המטבעות, אבל המיזוג נותן לנו את "נוזל האומץ" את היכולת לעשות את ההחלטה הנכונה עבורנו גם אם היא מאתגרת, ולהתעלות על החומר.

קלף המיזוג
מיזוג

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? ארבעה מטות

ארבעה מטות הוא קלף מסדרת האש – סדרה המייצגת אומץ, שמחה, רגש עז, התלהבות ותשוקה. המספר ארבע מסמל יציבות ושאיפה לסדר, ארגון וקרקוע.

ארבעה מטות הוא קלף שתומך בנו בדרך לשחרר מעט שליטה. לא בכול אנחנו שולטים בחיים האלה, ולכן אם אנו תקועים בהתלבטות מדומה (המצב שקלף שני מטבעות מתאר), לפעמים מה שנכון הוא להיזכר שהכול שיעור, והכול הוא חלק ממסע, ולכן גם אם דברים לא ילכו

בדיוק כפי שנצפה – השיעור שלנו והצעד שאנחנו לוקחים הוא העיקר, הוא המשמעותי.

ארבעה מטות
ארבעה מטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *