לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 28.07.23 – 3.8.23 – חמישה גביעים

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

המיזוג

חוסם/ תומך

חמישה גביעים
חמישה גביעים

כיוון ומסר

תשעה גביעים
תשעה גביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): חמישה גביעים

מה הסיפור של הקלף? קופידון ביקש מפסיכה שלא לראות את פניו, שכן כאל האהבה, הוא לא רצה להתגלות, אך אחיותיה סיפרו לה כי הן ראו נחש מכונף חוטף אותה (זאת הייתה התחפושת של קופידון, רעיון שווה לפורים הבא, אגב). פסיכה החלה לפקפק באהובה, ולהרגיש חוסר אמון. היא התבוננה בפניו בזמן שישן, פגעה באמונו, וכשקופידון התעורר אמר את המשפט הידוע – במקום בו אין אמון – אין אהבה. (לא נורא, הם עוד ישלימו (:)

מה המסר השבועי?

חמישה גביעים מלמד אותנו השבוע לחכות לפני שאנחנו מתייאשים מאדם או מסיטואציה. לעצור רגע את רכבת הייאוש הטבעית הפנימית שלנו ולבדוק האם הייאוש הזה מוצדק. כי כנראה שבמקרה זה … הוא לא. עכשיו זה דבר מאוד מעניין, לשלוט בתגובה הפנימית הטבעית שלנו. תכלס, ברגע שאנחנו יכולים להשהות רגש מסוים ש"משתלט" עלינו באופן טבעי – זה קצת כמו כוח על! אז השבוע כשאנחנו קופצים למסקנות ומניחים הנחות, אולי כדאי "להקפיא" לרגע את הייאוש, לבחון אותו, להסתכל עליו מכל הצדדים, אולי אפילו לשוחח איתו, או לשוחח עליו עם חבר קרוב, ידיד או מטפל. ורק אחר כך … לבחור אם להמשיך להתייאש (:

חמישה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? המיזוג

המיזוג הוא קלף האמונה. הוא הקלף שמחזיר אותנו לאיזון רגשי לאט ובעדינות. הוא מזכיר לנו לרענן את האנרגיה הפנימית שלנו, להיות רכים עם עצמנו, לגשת אל הדברים מנקודת מבט אופטימית שמאמינה בכוח ההתחדשות הרוחנית שלנו. השבוע כדאי לגייס את הגישה הזו, למצוא פשרות, להתקדם בצעדים מדודים אם אנחנו חווים קושי, ללכת לאט אבל בטוח לא לחשוב בשחור ולבן ולא להקצין אירועים. לרוב הדברים הרבה יותר רכים ואפשריים, וכדאי למצוא את שביל הזהב.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? תשעה גביעים

תשעה גביעים מזכיר לנו, שכל תהליך שאנחנו עוברים, גם קצרים בתקשורת, גם אתגרים, מובילים אותנו להגשמה אישית גדולה יותר. השבוע חשוב במיוחד, להזכיר לעצמנו את ההישגים שלנו, לתמוך בעצמנו, להעניק לעצמנו בסיס איתן בכל אתגר שאנחנו עוברים ולא להלקות את עצמנו על טעויות. מדוע? משום שככה אנחנו בונים חוסן נפשי אמיתי, מזכירים לעצמנו כמה אנחנו טובים, כמה משימות צלחנו, וכמה מגיע לנו – לצלוח גם את המשימה הזו בהצלחה. החוסן שלנו הוא השפע הפנימי והוא כמו בולם זעזועים בחיינו. כדאי לנו תמיד לשמור על עצמנו בכל סיטואציה, באמצעות אופטימיות ועידוד עצמי.

תשעה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 28.07.23 – 3.8.23 – חמישה גביעים”

  1. מאוד מתחברת לקריאה ומבינה לעומק את הדברים שאמרת.
    השאלה, האם הקריאה הזאת בהכרח מתאימה לכל שואל? כלומר, הפריסה כאן היא לדוגמה בלבד ורק במידה ויוצאים לי קלפים אלו?
    תודה
    🌹

    1. שגיא מנדלבוים

      היי ורד,
      הקריאה הזו נפתחה במטה להיות קריאה כללית לכולם, לכן היא מתאימה לכל שואל.
      כמובן שקריאה אישית תהיה הרבה יותר מדויקת, אבל זו קריאה מספיק טובה בשביל כיוון כללי 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *