לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 28/12/23 – 22/12/23 – שני מטות

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

חוסם/ תומך

שני מטות
שני מטות

כיוון ומסר

השטן
השטן

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שני מטות

מה המסר לסוף השבוע?

קלף 2 מטות הוא קלף מהסדרה המעשית. מחד הוא מכיל את יסוד האש הזריז, הסקרן ומלא התשוקה, ומצד שני אלמנט ה-2 מייצג דואליות, חוסר יציבות מסוים, בדיקה והתכווננות. אם כך הקלף הזה הוא קלף של למידה, ולו זיקה חזקה ללימודים אקדמיים, קורסים, חוגים, שיעורים וכל מקור אחר של ידע ולמידה. כן, זה כולל גם את "בית הספר של החיים", המקום בו אנחנו לומדים שיעורים במערכות יחסים, בעבודה, בהתנהלות ובכלל – למידה כללית מאירועי החיים שמלווים אותנו.

אם כך המסר הוא לקחת את השבוע הזה בגישה סקרנית, מתעניינת, חוקרת ולומדת. גם אנשים חדשים – עלינו ללמוד קודם היטב, ולהבין את דרך הפעולה שלהם. גישה לומדת היא גישה שמשאירה אותנו בפליאה ובמרחק מסוים (ויעיל) מהאירועים.

בנוסף, שבוע מעולה פשוט ללמוד דברים חדשים, ליהנות מתחומי עניין מסקרנים, להתנסות במשהו חדש ולהרחיב אופקים – באופן יזום.

ומה עוד? לקלף יש גם חיסרון – הוא פועל מהר מדי לא פעם כשעוד אין לו בסיס רחב מספיק. לכן, המסר השבועי הוא לשים לב בהקפדה יתרה לאילו הרפתקאות אנחנו נכנסים. לא להשקיע בבורסה בלי שעברנו הדרכה ברורה בנושא, לא להתקדם משפטית בלי ייעוץ, להימנע ממעשים נמהרים שיעלו לנו ביוקר – פשוט עלינו ללמוד קצת יותר לפני שנפעל. זה הכול.

מה הסיפור של הקלף?

יאסון, הוא בן של מלך. הוא הורחק בילדותו מן הארמון כי דודו השתלט על הממלכה. יאסון לא יודע על כך דבר וגדל במשפחה מאמצת נפלאה, אך תמיד מרגיש כמו נטע זר, שונה, ולא לגמרי שייך. בשלב זה הוא לפתע נשלח ללימודים אצל כירון כדי שיוכל להשכיל ולצבור ידע, ובגיל 17 נאמני השלטון מגלים לו את האמת – כי הוא נועד לתפוס את כס המלוכה.

שני מטות
שני מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? ארבעה מטבעות

4 מטבעות הוא קלף מהסדרה המעשית. יסוד המטבעות מייצג קרקוע, ממון ומעשיות, והמספר 4 מייצג יציבות ובסיס מוצק. השילוב בין שני המרכיבים האלה, מייצר לא פעם כובד יתר, חוסר יכולת לנוע בקלילות. יש כאן יותר מדי "אדמה", ולרוב זה קורה כי חסר לנו יסוד משחרר בסיטואציה. יסוד כמו פתיחות, הקשבה, יכולת לראות את הדברים בעוד דרכים. חסרה זרימה. לכן יכול מאוד להיות שהלמידה שלנו השבוע קשורה בשחרור של אמונות מגבילות. אולי עלינו ללמוד דרכים חדשות להתמודדות עם מצבים של תקיעות וחוסר תקשורת. אולי אנחנו צריכים לתקשר אחרת כשאנחנו בתוך תהליך של למידה, להגיד מה קשה לנו, לאפשר לאחרים לעזור לנו לעבור תהליך או ללמוד חומר חדש. אולי אנחנו מאמינים שאנחנו לא מסוגלים ללמוד משהו חדש, או להתחיל תהליך מסוים, וחבל – כי יש אפשרויות רבות אם נסיר את האיום הבלתי מוצדק ונאפשר לעצמנו להתקדם לדברים חדשים.

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? השטן

השטן הוא קלף מהסדרה הרוחנית, והוא עוסק בהזנחה, חסימת האמת (הוא ההיפוך של קלף הכוהן הגדול) וחיבור לאנשים לא נכונים עבורנו. הפתרון היחיד במצב זה הוא פשוט לפעול לפי כללי הכהן הגדול – להיות אמיתיים, לטפח הרגלים בריאים ולהקיף את עצמנו בעצות נכונות. ללכת עם קול האמת. השבוע, אנחנו צריכים לבדוק איפה אנרגיה מהסוג הזה חוסמת את המהלכים שלנו השבוע. לרוב השטן הוא השטן הקטן על הכתף שאומר לנו שאנחנו לא מסוגלים לעשות שינוי, שאין טעם ושחבל לנסות. שאולי כדאי לישון עוד שעה או לעשן עוד סיגריה, דברים שלאו דווקא נכונים עבורנו (ולפעמים בכלל לא נכונים).

השבוע כדאי לשים לב לקול הפנימי האוטומטי שלא עוזר לנו להתחבר אל האור ואל האמת. זה אומר גם שכדאי לדבוק בשיחה כנה ובחיבור לאנשים שמרימים אותנו. ששמחים כשאנחנו מתחילים קורס חדש, שמגבים אותנו בתהליכים חדשים בחיינו, בלמידה, בהתחדשות ובחקירה, ושעוזרים לנו למצוא מה עובד.

השטן
השטן

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: Admin

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 28/12/23 – 22/12/23 – שני מטות”

  1. עדיין זה סתם מסר כללי של הקלפים. אין כאן שום הסבר לגבי המצב בארץ ומה הפוטנציאל שהשבוע מביא איתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *