לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 29.2.24 – 23.2.24 – מלך המטבעות

ארבע חרבות
ארבע חרבות

חוסם/ תומך

מלך המטבעות
מלך המטבעות

חוסם/ תומך

אביר המטות
אביר המטות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): מלך המטבעות

מה המסר לסוף השבוע?

מלך המטבעות הוא אחד מ-12 קלפי החצר המייצגים את המזלות. והפעם מזל גדי. זהו מזל מקורקע, אמין, קריירסטי שמעולה בניהול ובפיננסים. הוא מייצג לא פעם אנרגיה גברית חזקה ומושכת, אבל הוא בהחלט גם יכול לייצג צד בתוכנו, את הצד שבנו שיודע לחשוב בגדול, לתכנן לבצע ולהגיע להישגים משמעותיים. לבנות דברים מן היסוד לאורך שנים ולהרוויח עוצמה, ממון וסטטוס. לשלוט בכספים ובאנרגיה החומרית בחיינו ביד רמה ולהשכיל בנושא.

לכן השבוע עלינו לחזק את כל הפרמטרים האלה, לארגן את הכספים, את הקריירה ואת החיים עצמם, לחשוב באופן קצת יותר "מרובע", להבין מה אנשים רוצים לשמוע ולהתאים את עצמנו במעט לציפיות החברה (כדי להשיג את המטרות המעשיות שלנו – לא כדי לשנות את מי שאנחנו באמת בתוך תוכנו). 

עלינו להיות יותר ישירים ומעשיים ולפנות אל הצד הפרקטי והמעשי בסביבה שלנו. לדבר פחות על רגשות ויותר על ביצוע. לא פעם לומר "אני מאוכזב או הייתי שמח אם…" עובד באופן הרבה פחות יעיל מאשר לומר – "אלה הבקשות שלי: א, ב, ג". 

מובן שכשאנחנו ניצבים מול בנזוג, ילד או אדם רגיש יותר, עלינו "לשנות את הכובע" ולהתנהל בהתאם. אבל ייתכן שהשבוע כדי להיות פרקטיים. אם יש גבר חזק בחיינו, עלינו לשים לב שהוא מתחשב בצרכים הרגשיים שלנו, ובאמת משתף פעולה ביצירת הקשר וביסוסו.

מלך המטבעות
מלך המטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? ארבע חרבות

4 חרבות מורכב מהספרה ארבע המדברת על בניית יסודות נכונה וכן מאספקט החרבות הקשור בהחלטות הכרעות וחיתוך. הקלף מדבר על הפוגה מסוימת, שיקול דעת וצורך להמתין עד להבשלה של הכרעה. ולכן ייתכן שהשבוע עלינו לבנות נכון את התכניות שלנו ואולי אפילו להמתין עם הוצאתן לפועל. איך נדע אם הגיע הזמן? שוב, נישען על הקלף המרכזי – המעשי. אם הדברים כבר באמת הבשילו לצעד מעשי ברור – אפשר להתקדם, אבל אם לא, זה בסדר גם להחליט שלא להחליט, לחכות שהתנאים יבשילו ולבנות נכון את היסודות בינתיים. השבוע אנחנו פועלים מתוך צרכים פרקטיים ושיקול דעת ופועלים לפי צרכים בפועל, ולא מתוך עצבנות, חרדה או חשש להמתין לתוצאות אמת.

ארבע חרבות
ארבע חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אביר המטות

אביר המטות מורכב מסדרת האבירים – סדרה של "בחורים" צעירים שיוצאים למסע של מימוש פוטנציאל, וסימבול המטות מייצג אש, מיידיות ותשוקה. 

אזכיר. השבוע אנחנו פועלים מתוך אסטרטגיה מעשית, ולכן, אנחנו שמים את "מתחשק לי" קצת בצד. אם החלטנו שאנחנו מחפשים זוגיות ויוצאים לדייט פעם בשבוע – זה בדיוק מה שנעשה, גם אם לא ממש בא לנו. החלטנו שזה הצעד הפרקטי הנכון? יופי, אנחנו על זה.

לכן השבוע, אנחנו מצד אחד דוחים סיפוקים, מחכים להבשלה של פרויקטים, אבל אם כבר נמלכנו בדעתנו לעשות משהו אנחנו הופכים את זה להרגל ושומרים על כך. בין אם זה אימון בחדר כושר, או יציאה עם חברים. אם קבענו את זה ביומן – אז עושים, ובסוף גם החשק יגיע.

אביר המטות
אביר המטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

3 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 29.2.24 – 23.2.24 – מלך המטבעות”

  1. שושנה בית און

    היי שגיא בעברי הרחוק למדתי טרדות. לדעתי כדי לזכור את כל הפרטים כדאי שתהייה מילה או שתיים המייצגות את הקלף,אחרת עם כל המלל הולכים לאיבוד. לכן חיפשתי באינדקס קלפי בוררות מה אומר קלף מלך המטבעות ושמחתי לראות שיש מילה אחת המתארת אותו: מנכ״ל. רובנו יודעים מה תפקיד המנכ״ל ומכאן אפשר לפתח.
    תודה רבה לך על ה שיתוף של ידיעותיך. ושבת שלום.
    נ.ב ועכשיו אכתוב משהו בגלל שאני מעריצה אותך. לא יפה לכתוב/ שגיא מנדלבויים בכבודו ובעצמו. זה יהיר מידי.
    אל תכעס. אני כותבת בגלל שאני באמת מעריכה אותך מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *