לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 29.9.23 – 5.10.23 – שבע חרבות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

עשרה מטות
עשרה מטות

חוסם/ תומך

שבע חרבות
שבע חרבות

כיוון ומסר

יום הדין
יום הדין

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שבע חרבות

מה המסר השבועי?

 חרבות הוא קלף מסדרת האוויר, העוסקת במחשבות, בהיגיון, בשיעורים חשובים וביכולת לחתוך אלמנטים מחיינו – בעת הצורך. המספר שבע הוא מספר של רוחניות, של התעלות מעל לפיזי וליומיומי, ושל היפתחות לכל מה שמעבר למוכר. אגב "רוחניות" אינה מוגבלת רק למיסטיקה או ל"עידן חדש" אלא לכל אספקט שמרומם אותנו מעל הידוע ומהמוכר, ונותן לנו שאר רוח ופרספקטיבה רחבה. אם כך, למרות המוניטין שלו, קלף 7 חרבות הוא קלף של תכנון ואסטרטגיה, זהו קלף מצוין של חשיבה ממוקדת שמראה שאנחנו בדרך הנכונה. כמסר הוא בהחלט לא מדבר על מזימות או תככים כפי שחלק מפרשים אותו, אלא על אסטרטגיה, ועל חשיבה בונה ואיתנה, שבהחלט זמינה לנו. אז מה קורה השבוע?

אנחנו צריכים לחשוב נכון, לחשוב אסטרטגי וענייני, להסתכל על הדברים מנקודת מבט כוללת ושיטתית, אולי גם לתחמן את החיים לטובתנו (: אבל במובן החיובי והמעצים של המילה, ובלי לפגוע באיש. מה זה אומר? למשל, לזכור את יום ההולדת של אישתו של הבוס, זה "תחמון" שלא פוגע באף אחד, וגורם לבוס להעריך אותנו פי כמה.

לזכור שהיום הבחורה שאנחנו יוצרים איתה חורשת למבחן חשוב, ולהזמין לה טייק-אוויי מהסושי כדי שיהיה לה לימודים כיפיים – זה משהו קטן שהיא לא תשכח בחיים הרי. 

אבל אסטרטגיה יכולה לבוא גם בגדול – אנחנו יכולים השבוע לתכנן את הקריירה שלנו, את מהלך הלימודים, את הדייטים שלנו – וכל דבר אחר.

מה הסיפור של הקלף?

לאחר שאורסטס נח מעט, עליו לגשת למשימה ולהרוג את אימו – כנקמה על שרצחה את אביו. עם זאת, הוא לא לבד בעניין, הוא חוזר ממסעו אל אחותו, אלקטרה, שציפתה לשובו בכיליון עיניים. אלקטרה שבורת לב מאובדן האב שלהם, המלך, ויחד הם מתכננים את רצח האם. אז נכון שהתכניות שלנו קשורות יותר ללו"ז של הפילאטיס, ולתכנון של ימי חופשה, אבל בדומה לאורסטס – אולי גם אנחנו צריכים לחשוב באופן שקול יותר על מהלך העניינים ולבדוק מי יכול לשתף איתנו פעולה בהוצאה של התכניות לפועל – בעיקר אם יש משימה חשובה לפנינו השבוע.

שבע חרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? עשרה מטות

קלף עשרה מטות מורכב מהספרה עשר שמייצגת שלמות, השלמה ואת הצעד הבא – את מה שקורה אחרי שסיימנו תהליך ושימרנו אותו לאורך זמן. סימבול המטות מייצג את האש וההתלהבות, אלא שבקלף הזה, האש כבר "נשרפת" ואנחנו חווים עומס יתר – משום שאש שלא הופכת לאדמה – לא מגיעה לכדי המימוש המצופה. לכן ייתכן שהקלף מרמז שאנחנו כבר בעומס, והאסטרטגיה שלנו מהקלף המרכזי, צריכה לטפל בעומס הזה – אולי לפנות את היומן, לדחות פגישות מסוימות או פשוט לבטל דברים שאין לנו יכולת לעמוד בהם. מה שקורה כשאנחנו בעומס, לרוב, הוא שאנחנו פשוט מעיפים הכול בבת אחת, אבל אם נשכיל להקשיב לקלפים נוכל למנוע תגובה כזו ולנהל נכון את התהליך. במקום להבריז לחברה, נוכל להגיד לה: "ממי אני בעומס, אני אתקשה לעזור לך להעביר דירה, אבל אני אשמח לתרום סכום צנוע להובלה ולקנות לך מתנה לחנוכת בית" למשל. לכן זו העיצה – בואו נחשוב על אלטרנטיבות לפני העומס הגדול.

עשרה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? יום הדין

קלף יום הדין הוא קלף ארקנה גדולה. קיבלנו אותו המון בפריסות לאחרונה! אז אולי כדאי לכם אפילו להציץ באתר ולראות אם אתם מתחברים למסר שלו. אבל היופי הוא, שבהתאם לפריסה, משתנה מעט גם הפרשנות שלו כל פעם מחדש. הפעם אני רואה אותו כקלף תומך. הוא מזכיר לנו שתהליכים לוקחים זמן, והפרשנות הזו "מסתדרת" עם הרעיון שעלינו לגשת אל הדברים עם תכנית מסודרת. כשאנחנו פשוט מתנהלים בלי תכנית או כיוון, אנחנו מחכים לגורל כלשהו שינחת עלינו, ואנחנו גם לא נערכים נכון לקשיים.

כשאנחנו מבינים שלתהליך יש מומנטום, אנרגיה ונתיב, אנחנו יכולים לאזן בין הצורך לזרום, ולאפשר לדברים להתנהל כפי שהם, אבל גם להתוות איזו דרך כללית כדי שלא נלך לאיבוד.

אם נתכנן נכון, הנתיב שלנו, כמו ביום הדין, יזרום בצורה טבעית ונכונה יותר, כמו בכל תהליך של הבשלה. לכן הוא מעודד אותנו לחלק את המטרות שלנו למנות קטנות, להתקדם לאט ובקצב מדוד ונכון, לא להעמיס על הנתיב ולא להכריח דברים לקרות בקצב מסוים, אלא לתכנן את הדברים עם הרבה מקום לנשימה.

יום הדין

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

4 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 29.9.23 – 5.10.23 – שבע חרבות”

  1. אלכס קריבינסקי

    פריסה כל כך מדויקת ונכונה להשבוע! תודה רבה :))

    1. שגיא מנדלבוים

      תודה על הפידבק, מקווה שתפיק את המקסימום מהשבוע הזה 🙂

  2. גלית פרביאש

    התחברתי לפירוש, ההסבר היה נרחב ומובן. תודה 🙏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *