לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 3/11/23 – 9/11/23 – השמש

שבעה מטות
שבעה מטות

חוסם/ תומך

קלף השמש
השמש

כיוון ומסר

יום הדין
יום הדין

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): השמש

מה המסר לסוף השבוע?

השמש היא אחת מקלפי הסדרה הרוחנית, ולכן היא נושאת מסר רוחני גדול ושיעור חשוב של שמחה, נראות, פתיחות ופשטות. הקלף מגיע לאחר קלף הירח שעסק בהעמקה ובמיסטיקה, ומהווה מאין "תמונת נגטיב" של קלף הירח, או ליתר דיוק – תמונת פוזיטיב:

השמש הוא קלף שמח, עוצמתי, מאיר, ממש כמו שמו. ולכן הוא אומר לנו השבוע לנסות לשמור על פתיחות ועל אנרגיה גבוהה. נכון שבמצב הנוכחי זה לא קל, ואולי אפילו מאתגר יותר מהרגיל לשמוח, אבל כדאי למצוא את הנקודות והמקומות בהם זה אפשרי ולעודד את עצמנו לשמחה פעילה: לצאת אל השמש, ממש פיזית, לדבר אל עצמנו יפה ובעדינות, לטפח את הילד או הילדה הפנימיים שלנו, לקנות לעצמנו משהו קטן, להרים לעצמנו את המורל, להתעודד אקטיבית, ולצד זה – להיות יותר פתוחים, פשוטים וברורים עם הסביבה. אם עד עכשיו רמזנו, ניסינו להעביר מסרים שקטים או עקיפים, השבוע צריך להיות פשוטים וברורים, להגיד את שעל לבנו, לבקש דברים באופן ישיר ובלי רמיזות, להיות אמיתיים ושקופים, ולהיות שלמים עם האופן שבו אנחנו מרגישים ומתבטאים.

ממה להימנע? 

קלף השמש עלול לרמוז על התמכרויות או הישאבות מסוימת לתמה או נושא חיים אחד, זה יכול להיות בנזוג שנוטל את כל הזמן והמרץ שלנו, או כל גורם אחר שמוציא אותנו מאיזון נכון של שלל גורמי חיינו. אלינו לשים לב שאנחנו לא מזניחים אספקטים אחרים של החיים.

קלף השמש
השמש

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבעה מטות

שבעה מטות הוא קלף תומך שמזכיר לנו להבדיל בין עיקר לטפל. הקלף הוא מהסדרה המעשית, הוא מכיל את המספר שבע הנוגע להארה, החכמה והתעוררות רוחנית, וכן את יסוד המטות העוסק בתשוקה, יוזמה ומוטיבציה. אם כך הקלף מדבר על יכולת להחכים ולהבדיל בין עיקר לטפל. האש שבנו היא זו שמאיצה בנו להגיע לתובנה הזו – מה באמת חשוב כרגע. המסר תומך בקלף השמש משום שיש כאן הדגשה של הצורך בכנות ובהיצמדות לאמת שלנו. השמש פתוחה, פשוטה ואמיתית, וגם הקלף 7 מטות תומך בדבקות בעיקר – באמירה של הדברים הכי חשובים לנו, בביטוי עצמי נכון, בעשייה ופעולה של הדברים החשובים ביותר לנו השבוע, מבלי להסתבך בעניינים שוליים או חסרי חשיבות. לשים את העיקר – במרכז.

שבעה מטות
שבעה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? יום הדין

יום הדין מראה שיש תהליכים שאנחנו לא יכולים לזרז. זהו קלף מהסדרה הרוחנית שעוסק בתהליכים טבעיים ובסבלנות הנדרשת כדי לראות אותם מתקדמים. ייתכן שהשבוע אנחנו חסרי סבלנות, אולי אנחנו רוצים לממש את המסר של קלף השמש – של פתיחות, מסוגלות ויכולת להתקדם – באופן מלא, ועדיין קשה לנו. אולי אנחנו נוזפים בעצמנו על שאנחנו עדיין לא מספיק בשלים או פתוחים, אבל קלף יום הדין מזכיר לנו שתהליכים לוקחים זמן ושכל התקדמות נחשבת. אל לנו להתייאש, כדאי להכיר השבוע בכל התקדמות.

יום הדין
יום הדין

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *