לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 30.5.24 – 24.5.24 – שמונה חרבות

הקיסרית
הקיסרית

חוסם/ תומך

שמונה חרבות
שמונה חרבות

חוסם/ תומך

קלף הנזיר
הנזיר

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שמונה חרבות

מה המסר השבועי?

קלף שמונה חרבות הוא קלף מהסדרה המעשית. המספר שמונה עוסק בהשלמת תהליך ארוך והחרבות הן קלף של חדות, מחשבה וקור רוח. הקלף עוסק השבוע בפחדים, בחששות שלנו, במקומות בהם אנחנו תקועים בעיקר מנטלית "בראש". אומרים שהכול בראש, נהדר.. אבל איך יוצאים מהראש, איך משחררים את האלמנטים שתקועים לנו שם במהלך המחשבה? אולי נוכל לעשות זאת בעצמנו ואולי באמצעות חבר, אבל אפשר לנסות קודם כל לכתוב את הדברים שמטרידים אותנו על נייר (כן ממש על נייר) בלי רגש באופן ענייני, כדי לנסות לפחות להבדיל בין הפרשנויות שלנו "בראש" לבין הסיטואציה. השבוע כדאי להתנהל באופן שכלתני ואולי אפילו קצת "על אוטומט" רק כדי לצאת מהתקיעות.

בדייטים: כדאי לצאת קצת מהראש ולהיות יותר בכאן ועכשיו, במה שמגיע ומתחשק ובמה שהגוף רוצה לעשות. תמיד חשוב להפעיל שיקול דעת אבל שיקול דעת אינו פחד ואם קשה לנו להבדיל בין הדברים שוב, כדאי לדבר עם אנשים שאוהבים אותנו ולהתייעץ.

בזוגיות: כדאי להוציא חששות החוצה, לדבר לתקשר ואולי לחשוב יחד על פתרונות. אם כבר חפרתם מספיק במתכונת הזוגית, אולי כדאי לצאת החוצה ולהתאוורר, לשנות ראש ורוח ולעשות דברים חדשים. להשאיר את הדאגות לזמן אחר.

בקריירה: אם יש לנו חששות ופחדים בנושא עבודה, כדאי לטפל בהם באופן קונקרטי וענייני. אולי אפשר להציף נושאים שיושבים עלינו, ולתקשר נכון יותר את הגבולות שלנו בכל הקשור למשימות, שכר וכל אספקט אחר. חשוב להימנע מחיכוכים ומריבות ולסרב לפרויקטים שרק יכבידו עלינו.

בהתפתחות אישית: זה השבוע, רצת כמו בזוגיות, לאוורר את הראש ולנסות לחשוב מחשבות שונות, אחרות, פתוחות יותר. להכניס קצת אוויר ומרחב נשימה אל תוך מערך המחשבה שלנו. לפעמים המחשבות שכולאות אותנו הן עניין של הרגל שצריך קצת להתמסמס עם זמן ועם התנהלות שונה. מדיטציה נעימה, טיול, שיחה על נושאים מעניינים וכל דבר שקצת יעזור לנו לשחרר מחשבות – יכול לעזור.

מה הסיפור של הקלף?

אורסטס ואחותו אלקטרה מתכננים להרוג את אמם משום שהיא רצחה את אביהם האהוב. אורסטס הצליח להתגנב לארמון ללא תקלות, אבל ברגע האמת הוא לא הצליח לעשות זאת, ובצדק. כיצד יוכל בן להרוג את אמו?

תחילה ניסתה האם לפנות אליו ברחמים: “הבט בחזה שלי", אמרה, “לא פעם היית נרדם עליו וכשראתה כי אורסטס אינו נסוג ואינו מוריד את

חרבו, קראה לשלוש אלות הנקם, שלוש הפוריות. אך עתה, דווקא הידיעה שהוא ייענש, שחררה בו משהו, את הפחד, את האשמה הנוראה, הידיעה כי קיים איזה צדק שהוא ייאלץ לשאת – עזרה לו לשחרר את הרציונאל ולהבין מה עליו לעשות. 

שמונה חרבות
שמונה חרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הקיסרית

הקיסרית היא קלף מהסדרה הרוחנית והיא מדברת על היכולת שלנו להיות שופעים, פוריים וחזקים. הקיסרית מורידה אותנו אל הקרקע משום שהיא זו שמביאה את הפריון לעולם באמצעות כל אשר צומח וגדל. לכן עלינו להשקיעה באדמת חיינו השבוע, לצאת מהראש ולחזור לקרקע. לעסוק בסדר יום בריא, בטיפוח הגוף, בהחזרת האנרגיה שלנו ובעיקר – בשמחה ובחיוניות כלפי עצמנו והעולם. העיסוק בגורמים הללו יכול להוציא אותנו מאנרגיית החרדה וה"מה אם" שתוקעת אותנו. וגם אם לא נפתור כך הכול, לפחות נייטיב את המצב שלנו עד שיהיה לנו כוח לפתור את הפחדים – ישירות.

הקיסרית
הקיסרית

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הנזיר

הנזיר הוא קלף מהסדרה הרוחנית הוא בסך הכול ניטרלי יחסית ויש לו המון תכונות, אבל בהקשר הנוכחי בין הקלפים הוא עלול להיות קלף חוסם. כשאנחנו חרדים, עמוסי מחשבות, טרודים, הנטייה הטבעית שלנו היא להסתגר. לפעמים ההסתגרות נהדרת כשהיא כרוכה במדיטיציה והעמקה. אבל כאן ההתבודדות עלולה להפריד אותנו ממשאבים שיכולים לסייע לנו כמו אנשים תומכים סביבנו, יכולת ביטוי והיכולת לחלוק את שעל ליבנו על הסביבה. לכן השבוע לא כדאי להסתגר כמו הנזיר אלא לצאת ולהיפתח אל העולם כדי לא להיות לבד עם המחשבות.

קלף הנזיר
הנזיר

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *