לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 4.4.24 – 29.3.24 – השוטה

אביר הגביעים
אביר הגביעים

חוסם/ תומך

קלף השוטה
השוטה

חוסם/ תומך

עשרה גביעים
עשרה גביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): השוטה

מה המסר השבועי?

השוטה הינו קלף מהסדרה הרוחנית. הוא מדבר על שיעור החיים החשוב והוא לשמור על "דף חלק" ברמה הרגשית והמנטלית. להגיע פתוחים ומקבלים לכל סיטואציה ולשמור על הזיק הילדי הבסיסי שמלווה אותנו מילדותנו – גם בשנים המתקדמות.

לצד זה השוטה דוגל בנאמנות לקול הפנימי, לדרך שבה הקול הזה מוביל אותנו ולהבדלה מתמדת בין האותנטיות שלנו לבין צווי החברה. השבוע עלינו להקשיב מעט יותר פנימה. יש לזכור שלהקשיב פנימה לא אומר לדחות כל עמדה חיצונית, אלא לאזן, ובעיקר להפריד כדי לשמוע כמה קולות. אפשר לתת מקום לכל העמדות, אבל בסוף עלינו לפנות את הרעש ולבדוק מה הלב שלנו רוצה, מה עושה אותנו שמחים, מה גורם לנו להתעלות ולהרגיש קלילים. 

אם יש מחויבויות שאיננו רוצים לקחת על עצמנו, אולי כדאי בעדינות – לשחרר אותן.

באהבה: בדייטים כדאי לבוא משוחררים מתפיסות קודמות ולהיפתח לחדש. חשוב להיות עצמנו ולבוא אותנטיים.

בזוגיות מתמשכת: כדאי לפתוח דף חדש בזוגיות, להבין מה באמת נכון לנו ולפעול יותר מהלב השבוע. אם יש הסכמים נסתרים בזוגיות שכבר לא נכונים לכם – הציפו את העניין ושחררו.

בעבודה: כדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולהיפתח לרעיונות חדשים. שנו מיקום, שיחות והשפעות כדי להתרענן מנטלית.

ברובד האישי: זה זמן לפתוח את הלב לעצמנו. כדאי לצאת יותר החוצה אל מקומות חדשים השבוע, למצוא את המקומות בהם הקול הפנימי חופשי ויכול "לדבר" אלינו בבהירות.

קלף השוטה
השוטה

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? אביר הגביעים

אביר הגביעים הוא קלף ממשפחת האבירים שמייצגים אנרגיה צעירה שצריכה "לדחוף" קצת קדימה. אביר הגביעים מתאר סיטואציה שבה אנחנו מחכים למשאלה שתתממש אבל לא באמת ערוכים אליה, אנחנו עסוקים יותר בפנטזיה. השבוע עלינו להתחיל להיערך להגשים את החלומות שלנו ולא רק לחלום. אם אנחנו מוצאים את עצמנו עסוקים בחלומות של אחרים ובציפיות של המשפחה או של בני הזוג מאיתנו. זה הזמן לשים את זה לרגע בצד ולחשוב על המשאלות האישיות שלנו, שנובעות מרצון הנשמה.

אביר הגביעים
אביר הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשרה גביעים

עשרה גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. המספר עשר מעיד על שלמות והשלמה, והגביעים מעידים על שפע וכן על רגש. לקלף הזה יש בין השאר זיקה למשפחה, ולכן עלינו לבדוק האם המשפחה עוצרת בעדנו במסע או תומכת בנו?

ונבהיר: הקלף יכול להיות שלילי וחיובי גם יחד.

במובן השלילי, אולי מישהו מהמשפחה והחברים משפיע עלינו להישאר "תקועים" במקום אחד, ייתכן שכדאי להבין מה הדרך הנכונה להתייחס לסיטואציה כדי שנוכל להמשיך לנוע קדימה. עם זאת קלף זה בהחלט יכול להראות שתמיכה מהמשפחה והחברים יכולה לעשות ים של שינוי. אם יש שינוי שקשה לנו לעשות, כדאי לבקש תמיכה מחברים בדרך.

השוטה שפונה לכיוון עשרה גביעים מראה לנו שאם ניתן לאושר לכוון אותנו השבוע, נוכל להרגיש ממש בגופנו מה גורם לנו להרגיש קלילים ומשוחררים, ומה עוצר אותנו. זה יכול לעזור לשוטה שבנו למצוא את הנתיב הנכון לו.

עשרה גביעים
עשרה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 4.4.24 – 29.3.24 – השוטה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *