לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 4.8.23 – 10.8.23 – שש חרבות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שבע חרבות
שבע חרבות

חוסם/ תומך

שש חרבות
שש חרבות

כיוון ומסר

הכוהן הגדול
הכוהן הגדול

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שש חרבות

מה הסיפור של הקלף? אורסטס הגיבור שלנו קיבל החלטה קשה ביותר. הוא הבין שעליו לנקום על רצח אביו, ולהתנקש בחיי אימו שביצעה את הרצח. עם זאת הוא לא עשה את ההחלטה לבד, אלא קיבל הוראות מאפולון, האורקל (הבוס הגדול). כעת הוא נינוח, והוא מנסה לנצל את הנסיעה הביתה להירגעות ולהתכוננות.

מה המסר השבועי?

6 חרבות הוא קלף ההפסקה או ההפוגה שלנו. זה אומר שהשבוע יכול להיות שדרושה הפסקה כלשהי. זאת יכולה להיות חופשה בקאריביים או בפריז, טיול בארץ, אחה"צ נעימים עם חברה או פשוט הפוגה ממחשבה עיקשת על נושא שמציק לנו. הפסקה היא נושא מאוד רחב שיכול לגעת בחיינו האישיים במקומות שונים מאוד. לא כל הפסקה היא בהכרח חופשה, אבל הכוונה היא – מילוי מצברים, מנוחה שמעניקה לנו התחדשות של אנרגיה, עזיבה מתוכננת של משהו קבוע, כדי לאפשר לשינוי ממשי להתרחש. אבל יש לקלף עוד צד. אם אנחנו כבר הרבה זמן ב"הפוגה": לא מחפשים עבודה, בהפסקה ממערכת יחסים מבלי להודיע לצד השני מה קורה, בסטוץ או בקשר שלא יכול להתממש – אז אנחנו חייבים תזכורת קטנה – שהפסקה, מטבעה היא זמנית, ולכן אין ברירה, אלא לחזור בסוף ולהתמודד עם המציאות ועם המשימה שלפנינו.

שש חרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבע חרבות

7 חרבות הוא קלף התכנון והאסטרטגיה, ומעניין מאוד שהוא מופיע כאן כי הוא במובן מסוים מנוגד לקלף הראשי, שמדבר על הפוגה. אם כך שוב יש שתי אפשרויות. ייתכן שההפסקה שאנחנו לוקחים צריכה לכלול מחשבה על מערכת הצעדים הבאים שאנחנו רוצים לנקוט. אולי יש צורך בשינוי, אולי אנחנו צריכים גישה חדשה לעניין שמעסיק אותנו. יכול להיות שכחלק מההפוגה שלנו עלינו להרהר בזה. ואולי לפחות כדאי לקבוע זמן אחרי ה"חופש" לטפל בדברים ראשית באופן של תכנון נכון. 

מצד שני, אם אנחנו עסוקים כל הזמן בעניינים מנטליים – אולי הגיע הזמן לקחת הפסקה מכך. להירגע, למצוא שקט נפשי ולהפסיק לתכנן, לפחות לזמן קצר. 

שבע חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הכוהן הגדול

הכהן הגדול רומז לנו לדבוק באור – ובאנשים נכונים. זה אומר מצד אחד לעשות את הדבר הנכון, אם אנחנו "בורחים" מבעיה, אנחנו לא יכולים לברוח ממנה לנצח, ועלינו להתמודד. זה אומר לעשות שיחה קשה שאנחנו נמנעים ממנה, לדבר עם חברה או קרוב משפחה על מה שמציק לנו, להתפטר אם החלטנו לעשות זאת או לקחת את העבודה החדשה. לא משנה איפה אנו עומדים, הכוהן מזכיר לנו שהדרך היא – לפעול נכון, בכנות וכבוד. שנית, הכוהן רומז לנו שאולי אנחנו צריכים ייעוץ או עזרה ממומחה או מאדם בעל יושרה, מוסר וידע מתאים.

אולי זה יעזור לנו לקחת את ההחלטות הנכונות ולאזור אומץ בדרך.

הכוהן הגדול

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 4.8.23 – 10.8.23 – שש חרבות”

  1. הקריאה מהממת נראה לי שהיא רוצה להגיד לי משהו אמנם אני לא בטוחה

    1. שגיא מנדלבוים

      זהו מסר, נסי לראות מה את יכולה לקחת ממנו שיעזור או יעודד אותך להמשך השבוע 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *