לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 5/1/24 – 11/1/24 – מלך החרבות

אס החרבות
אס החרבות

חוסם/ תומך

מלך החרבות
מלך החרבות

כיוון ומסר

מלך הגביעים
מלך הגביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): מלך החרבות

מה המסר לסוף השבוע?

מלך החרבות הוא אחד מקלפי החצר – כלומר 12 קלפים המייצגים את שלל המזלות על
גלגל המזלות שלנו. המלך הזה מייצג את מזל מאזניים – חובב האומנות, המתלבט,
הדיפלומט, משכין השלום, החכם ואוהב האדם. המלך הזה מייצג עמדה שכדאי לנו להתחבר
אליה השבוע, אבל יש בו גם אזהרה מסוימת…
המסר השבועי הוא להתחבר למשאבים שמרוממים אותנו, ליכולת להבין את הזולת,
לסלוח בקלות, למצוא דרכים להתפשר ולהבין זה את זה, לשקול טיעונים ומניעים ולהבין כמה צדדים. עם זאת ייתכן שנצטרך תוך כדי גם לעמוד על שלנו, וזה תלוי מאוד בנטייה הטבעית שלנו. אם אנחנו נוטים לוותר על עצמנו, הקלף לא פעם מזהיר מוותרנות יתר ומזניחת העקרונות שלנו. עלינו עדיין להציב גבולות ולמצוא את הדרך הדיפלומטית, הנכונה – לעשות את זה, ובעיקר לאור הקלפים הצדדיים. ייתכן שנצטרך לאזן בין המשפחה, והרצון להתחשב בה לבין היכולת לעשות שינויים וחיתוכים הכרחיים. אבל נוכחות הקלף אומרת לנו – שאנחנו יכולים לעשות זאת. יותר מכך עלינו לזכור שכשמלך החרבות צובר יותר מדי מתח ווויתורים הוא פשוט חותך ועוזב – וחבל להגיע למצב כזה! עלינו לטפל בדברים לפני נקודת האל-חזור. בנוסף השבוע, כדאי לנו לעסוק יותר ביופי לסוגיו. ציור, קוסמטיקה, עבודות יד, סידורי פרחים, איפור, סידור הבית. אלה אומנויות שמרימות את הנפש.

מלך החרבות
מלך החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? אס החרבות

לפעמים אנחנו לא בטוחים לאן "לקחת" את הקלף הראשי, כלומר, איזה מהפירושים האפשריים שלו הכי רלוונטיים לפריסה. אס החרבות ממחיש לנו, שהפעם המסר "לדעת להחליט ולחתוך" הוא המשמעותי. אס החרבות הוא מסדרת האוויר, העוסקת בחיתוך, החלטה, בהירות וישירות, והמספר הוא אחד המייצג שלמות, אחידות, וחד משמעיות.

אם כן ייתכן מאוד שלצד הצורך לשמור על קשרים ולטפח אותם, אנחנו נצטרך גם "לחתוך" דבר מה, אולי מדובר בהחלטה ברורה, או צורך לחתוך התנהלות מסוימת סביבנו. זה תמיד מסובך יותר כשאנחנו רוצים גם לשמור על קשר טוב עם הסביבה, אבל לפעמים אין ברירה, וגם הפרטנר שלנו יצטרך להבין שיש לנו גבולות, צרכים מסוימים או כללים אישיים שחשובים לנו. לכן השבוע אם יש צורך להיות ישירים וברורים – צריך קצת אומץ ובגרות כדי לעשות את זה.

אפשר תמיד למצוא דרך דיפלומטית ועדינה, לדגול בתקשורת מקרבת ולהתייעץ עם מכרים לגבי הדרך בה כדאי לפנות לעניין. אבל לא כדאי להמשיך לסחוב או להדחיק, כי הקטע של מלך החרבות (קלף התשובה) הוא שכשקשה לו מדי הוא חותך – ולא באופן נעים.

אס החרבות
אס החרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלך הגביעים

מלך הגביעים הוא אחד מ-12 קלפי החצר. הוא מייצג את מזל סרטן המקושר לבית, אינטימיות, משפחה, זוגיות, רגשות חמים ושופעים, רגישות יתר, היצמדות לדמות האם וקושי לעיתים להתבסס עצמאית בגלל חשש להינתק מהמוכר.

פה המלך מחזק את הדילמה שעומדת בפנינו השבוע, ייתכן שהאהבה למשפחה והנאמנות שלנו אל הקרובים לנו מקשה עלינו לתפוס עמדה עצמאית. אבל קלפי החצר, כידוע תמיד דואליים, ולפי-כך תמיד שואפים לאיזון. נקודת האמצע היא תמיד בין האנרגיה החמה והמתמסרת של מלך הגביעים – למולי שלו – מלך המטבעות המייצג עצמאות, התפתחות כלכלית, תפיסה אינדיבידואלית ופרקטית-ניהולית. עלינו לא לפחד לצאת מעט מהמוכר והידוע. האנשים שאוהבים אותנו ירצו שנביע את עצמנו ונמצא איזון בין טיפוח עצמי – לטיפוח הקשרים בחיינו. עלינו לנקוט עמדה.

מלך הגביעים
מלך הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *