לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 6-12.10.23 הכוכב

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

קלף העוצמה
עוצמה

חוסם/ תומך

קלף הכוכב
הכוכב

כיוון ומסר

מלכת המטבעות
מלכת המטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הכוכב

הפעם אין לקלף סיפור, וזאת משום שקלף הכוכב הוא קלף של ארקנה גדולה – חלק מ-22 קלפים המייצגים שיעורים רוחניים משמעותיים בחיינו, ולכן הוא אינו מקושר לסיפורי המיתולוגיה כמו קלפי הארקנה הקטנה האחרים. קלף הכוכב הוא קלף נפלא, מרפא, טהור שמזכיר לנו את האיכויות הילדיות שבנו: תום, אהבה ללא תנאי, סקרנות אמיתית לגבי החיים, והשלה של כל מכאובינו. בהשראת הקלף נרצה השבוע להתחבר לחלק הכי אותנטי, הכי פנימי וטהור שבנו, בלי מניפולציות או השתדלויות מוגזמות, בלי להעמיד פנים, לשכנע או לרצות. 

זה שבוע מעולה לעשות מה שמרגיש לנו נכון, להתמקד בריפוי פנימי, להתבטא באופן טהור, להראות את עצמנו בדיוק כפי שאנו, לקבל את הגוף שלנו במלואו ולהפסיק להחביא את הפצעים הפנימיים או החיצוניים מהעולם. זה שבוע מעולה לרחוץ במקורות מים, להתנקות – פיזית ורגשית, להסתובב עירומים אם בא לנו (במקום חוקי כמובן), להקשיב לנפש שלנו הקשבה ישירה ועניינית, ולא להחביא דבר.

קלף הכוכב

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? עוצמה

קלף העוצמה מחזק את הקלף הראשי. זהו עוד קלף מהארקנה הגדולה שמזכיר לנו כמה חשוב להקשיב לשלל הקולות בתוכנו, לחזק את האותנטיות, להגיע אל כל סיטואציה מתוך תחושה של ביטחון ושלמות פנימית, ולא לפחד מהחלקים הפחות "יפים" שבנו. זה השבוע לאמץ את כל החלקים בתוכנו. להשלים עם החסרונות, ולא להחביא אותם (גם אם אנחנו עובדים על מנת לשפר אותם) להבין מה היתרונות שלנו, ולהיות שלמים עם עצמנו. השלמות הפנימית היא מקור הביטחון היחיד שלנו, ולכל קול בתוכנו יש מטרה שלשמה הוא מתקיים, לכן השלמות היא המפתח. 

קלף העוצמה
עוצמה

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלכת המטבעות

מלכת המטבעות היא קלף חצר ולרוב היא מייצגת מעין "מסיכה" שעלינו ללבוש. במובן זה אולי קצת נמאס לנו מהמסיכה שגורמת לנו לדאוג לכולם ובכלל – לדאוג, נקודה. אולי כדאי לנו לאמץ הלך רוח קצת יותר משוחרר ממסגרות השבוע. להבין שאחרים יכולים לדאוג לעצמם (ואולי אפילו כדאי להם לעשות זאת), שאנחנו יכולים להעניק לעצמנו קצת יותר דאגה, אהבה והשקעה. שאפשר אולי לקחת קצת הפוגה מהעבודה, וגם ממשימות היום יום ולהשקיע באיכות חיים, בטיפוח הנפש ובהעלאת האנרגיה. הקלף מעודד אותנו לעשות זאת.

מלכת המטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

3 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 6-12.10.23 הכוכב”

  1. שגיא, המסרים של השבוע ושל שבוע שעבר מדברים בדיוק על מה שקורה במדינתנו בימים אלו, רק שאי אפשר היה בכלל לדמיין ולחשוב לקחת את הפריסה למקומות אלו של מסר במקרו לעם שלנו.

  2. אורנה אוחיון

    איש יקר, תמיד ידעתי שמלכה מטבעות אחת מהמלכות העוצמתיות, מבשר על מצב כלכלי טוב שיגיע.
    העשרת את ידיעתי בהבנה שיש בה נתינה ולימוד גם לנפש האישית.

    1. שגיא מנדלבוים

      איזה כיף, בדיוק בשביל זה עשיתי את הקבוצה – כדי שנכיר את הקלפים יותר לעומק 😇

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *