לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 7/12/23 – 1/12/23 – מלכת המטבעות

השטן
השטן

חוסם/ תומך

מלכת המטבעות
מלכת המטבעות

כיוון ומסר

חמישה מטבעות
חמישה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): מלכת המטבעות

מה המסר לסוף השבוע?

מלכת המטבעות – המכונה גם "בעלת המכולת" היא קלף מבין קלפי החצר. היא קשורה ליסוד המטבעות, כך שהיא מחוברת לאדמה, והיא מלכה כך שיש לה היכולת להניע דברים קדימה, ולכן השבוע כדאי לנצל הזדמנויות שמגיעות, ובעיקר כאלה הקשורות בזוגיות, בקריירה ובמשפחה, כל הנושאים המקרקעים בחיינו. למלכה הזו כמה יתרונות בולטים, היא נשית בטירוף, ומאוד אטרקטיבית בעיני מחזרים פוטנציאליים, היא מחוברת מאוד ליופי ואסתטיקה, והיא נבונה בעניינים כלכליים. לכן השבוע זה זמן טוב לכל אלה – לטיפוח עצמי, לטיפוח הנשיות, ולעיסוק באומנות, יצירה ויופי.

לצד זה זהו שבוע טוב לדאוג לכלכלת הבית, לעשות חשבונות (כן זה לא נשמע כמו עיסוק מפתה – אבל הוא בהחלט נחוץ), לדאגה לכל מה שחי, לצמחים, לחתולים ולבית עצמו, ולהקצות זמן מתאים לכל דבר  – מבלי להתיש את עצמכם, שהרי המלכה מאוד מחושבת ומנהלת סדר יום מופלא.

אבל יש לה גם צד "צל", צד שלילי יותר שחשוב להימנע ממנו. את החסכנות המאפיינת אותה היא עלולה לקחת למקום מוגזם, קטנוני או קמצני, ולכן חשוב שנכוון את המודעות שלנו למידתיות, ליכולת להיות קצת יותר זורמים ומשוחררים, כמו המלכה ההופכית שלה – מלכת הגביעים (עליה אפשר לקרוא באתר בחינם או בספר שלי בפירוט, וכמובן ללמוד אותה לעומק בקורס).

מלכת המטבעות
מלכת המטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? השטן

קלף השטן הוא קלף מהסדרה הרוחנית ועוסק בשיעורים רוחניים חשובים בחיינו. השטן, שנראה כה מפחיד, לא תמיד כרוך בפשעים ומזימות, לפעמים זהו פשוט השדון על הכתף שלנו שמבהיל אותנו, או מושך אותנו אל מקומות לא נכונים והזנחה. גם במקום שבו אנחנו דוחים את הדוח השנתי לרואה חשבון – הוא המקום בו אנחנו נכנעים, בקטנה, לשטן. והאמת? מלכת המטבעות היא תרופה מושלמת נגד הדחיינות וההזנחה של השטן. היא שמה את הפוקוס בדיוק במקומות שבהם אנחנו לא מספיק יעילים ומועילים לעצמנו ולסביבה. 

היא מזכירה לטפל בכל הפינות שטאטאנו מתחת לשטיח. גם בבית אבל גם בזוגיות ובחיים בכלל. זוהי גם תזכורת להשקיע בדברים הנכונים, שמביאים אור לחיינו, ומטפחים את החיים, ולא בדברים שנראים נוצצים אך בסוף רק גוזלים אנרגיה.

השטן
השטן

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? חמישה מטבעות

חמישה מטבעות הוא קלף מהסדרה המעשית – מסדרת המטבעות העוסקת בקרקע המציאות, בכסף וביעילות, וכם במספר חמש הקשור בתקשורת ובליקויים בתקשורת. הקלף עוסק במקומות אליהם אנחנו מגיעים בגלל ניהול לא נכון של אנרגיה. חיכוכים, אי הבנות שלהן משמעות מעשית ועוד כשלים כאלה ואחרים שנובעים מניהול לא נכון של סיטואציות. 

הדרך הליחלץ גם מזה, היא שוב, ללכת בדרך המלך בלי קיצורי דרך. בלי הלוואות משוגעות, בלי רעיונות ותהליכים שרק יובילו למדרן חלקלק של בעיות נוספות. פתרונות קסם יש לשים בצד, ולהתמיד בפתרונות בני קיימא, שגם אם הם איטיים, הם משמעותיים ויעילים.

חמישה מטבעות
חמישה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *