לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 7-13.07.23 – ארבע חרבות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שבעה מטבעות

חוסם/ תומך

ארבע חרבות

כיוון ומסר

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבע חרבות

מה הסיפור של הקלף? איך נבין את הרקע החשוב של המסר שלנו? אורסטס הוא הבן של מלך ומלכה חשובים ביותר במיתולוגיה, אך כרגיל בסיפורים שלנו, יש דרמה! המלך הקריב את בתו, אחותו של אורסטס, כדי לנצח במלחמת טרויה, והאם.. ובכן, לא אהבה כל כך את ההקרבה הזו. היא התלבטה בין לכלוא את המלך בבית האח הגדול (התכנית העתיקה בעולם) לבין לרצוח אותו, ובחרה ברצח (למזלו).

אורסטס, הבן חייב עתה לנקום את מות אביו, אבל זה אומר… נכון, לרצוח את אימו. אנחנו יכולים להבין למה אורסטס לא יכול ממש להחליט, והוא שרוי בדילמה שתוקעת אותו ולא מאפשרת לו להמשיך בחייו. עם זאת, הוא מגיע להבנה, שהתנאים להחלטה אמיתית, נכונה, טרם הבשילו, והוא מחליט שלא להחליט. 

מה המסר השבועי?

המסר השבועי שלנו הוא שעלינו לרגע לעצור, לנוח ולשקול את הדברים. על פניו, מה הבעיה? אין דבר קל יותר מלנוח ולא להחליט כלום. אולי כך נדמה לנו, אבל כולנו מכירים את הדחף להגיב כשפוגעים בנו, מזיקים לנו, מדברים אלינו לא יפה, כשיש לנו חוב, וגם מול דברים כיפיים! כשמזמינים אותנו למסיבה, סופ"ש כיפי, כשיש ארוחה גדולה, קורס חדש או משימה מעניינת.

אז השבוע אולי יש לנו החלטה מסוימת או שבוער בנו הדחף המיידי לפעול, לעשות, לפתור את הדברים. ולא תמיד זה הצעד הנכון. ספציפית, השבוע, ההמלצה היא לחכות לפני שפועלים. לא צריך לחכות לנצח, אבל אפשר וכדאי להתאמן על ההרגל להמתין לפני תגובה, לחשוב באמת על הצעד הבא, להתאפק, להגיע למסקנה שקולה.

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבעה מטבעות

שבעה מטבעות תומך בהחלט במסר שלנו, כי הוא אומר לנו שעלינו להבין היטב אם אנחנו עומדים לעשות החלטה שתיצור שינוי חיובי, או שאנחנו הולכים סתם לחבל בתהליך שהולך היטב. למשל, נגיד ששקלנו לעזוב את העבודה. הקלף הראשי שלנו אומר שצריך עוד זמן למחשבה, וקלף – 7 מטבעות, אומר לנו שעלינו להבין אם הבעיה האמיתית שלנו היא העבודה, או שאנחנו "מפילים" על העבודה את האשמה, כשבפועל אנחנו פשוט חסרי סבלנות או כמהים לשינוי (בלי קשר לעבודה המסוימת הזו).

הרבה פעמים אנחנו עוברים דירה או מחליפים בן זוג רק כי משהו בתוכנו לא מוצא מנוחה, ואז מתחרטים. לכן פשוט כדאי לחשוב יותר לעומק, ולבדוק מה שורש הבעיה "העבודה" או אנחנו. וזה תקף לכל נושא בוער בחייכם.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? נסיך הגביעים

נסיך הגביעים מעודד אותנו, בנסיבות הקיימות, לתקשר יותר בבירור לפני שאנחנו עושים פעולה משמעותית, לבדוק אם יש דרכים חלופיות, ובעיקר לא לרמוז רמיזות, אלא לדבר קונקרטית. אם אנחנו שוקלים להפסיק קשר עם חבר למשל, אולי כדאי לפני, להבין אם באמת אין ברירה, או שאולי יש חלופה, ואפשר לדבר על הדברים.

האם הבוס בעבודה באמת לא מרוצה מאיתנו, או שבפועל יש איך לפתור את המצב, ואין צורך לעזוב. בקיצור, לעצור, לנשום, לברר את המציאות לעומק, ולתקשר קונקרטית, בלי רמזים. אפשר גם בהחלט להתמלא השבוע עם מוזיקה, אומנות או מסאז' נעים, להירגע ולחזור לאיזון.

נסיך הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 7-13.07.23 – ארבע חרבות”

  1. היי

    בת 33 חיה עם ההורים – די מצב שנכפה עליי מכורח נסיבות החיים , אחרי תקופה של 3 חודשים (אותה טרחתי להציב מבעוד מועד) מצאתי את עצמי מנסה להסביר לסביבה שלי מדוע אני צריכה לקום ולעזוב – מה שהם כמובן ראו כטעות כספית מובהקת .
    במקביל התחלתי עבודה חדשה אחרי שנים שבהם עבדתי באותה חברה .
    וכעבור כחודשיים – התחושה היתה שהגיעו מים עד נפש , זה לא המקום בשבילי כי התחום הזה סיים אצלי את הפרק (ככה לפחות חשבתי) אני מגיעה אחרי מחסור בשעות עקב עומס מטלות וממש שניה לפני קידום- מוטטתי את החיים על ראשי ועידכנתי על עזיבת עבודה ולאחר מעשה כמו בקלף 7 מטות אחרי כמה שעות הבנתי מה בעצם עשיתי ולשמחתי הצלחתי לחלץ את עצמי מהבוקר אותו חפרתי בעצמי (אגב.הפסדתי את קידום מובטח).
    בנוסף לזב ממש לפני כשעתיים כמעט סגרתי דירה לטובת מעבר – בעקבות העומסים והתחושה שאני חיה בשביל צורכי אחרים עם 0 חשיבה על המצב הכלכלי – שיכול לגמרי להתהפך בגלל רגישות המצב.
    אז את 7 החרבות – הפנמתי להבין (:

    4 חרבות – לגמרי הנחית אותי לקרקע וחידד את ההבנה (שבתקופה האחרונה נעלמה) שלפעמים כל מה שצריך זה להחליט שלא להחליט עד שהמחשבות יסתדרו היכן שצריך לא יודעת אם נכון עשיתי אבל הצעתי לסגור חוזה ב1.8 ולא ממש בימים הקרובים .(אני קוראת לזה – שמירה אלוקית 😇)

    והתשובה –
    נסיך הגביעים הסביר לי באופן חד משמעי שהסיפור פה זה הביצה והתרנגולת !
    עליי לקום ולעשות מה שעושה לי טוב אחרי תכנון נכון של הדברים ,
    להסביר לאנשים שסביבי מה אני באמת מרגישה ולא לשמור לעצמי / לשחק אותה כל יכולה – אלא להביע!
    ושעולם המיסטיקה קורא לי 🥰

    מקווה שזה לא ארוך , זו פעם ראשונה שלי ובסיטואציה מאוד רגישה וממש מעכשיו – שזה ראוי לדיוק בפרטים 😅

    תודה ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *