לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 7.3.24 – 1.3.24 – שלושה מטות

שלושה גביעים
שלושה גביעים

חוסם/ תומך

שלושה מטות
שלושה מטות

חוסם/ תומך

מלכת החרבות
מלכת החרבות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שלושה מטות

מה המסר לסוף השבוע?

שלושה מטות מורכב מן המטות המציינות פעולה, אש ותנופה קדימה, וכן מהמספר שלוש המדבר על בנייה, הצלחה ויכולת לגדול מקושי.

השבוע הוא שבוע טוב לדרוש את מה שמגיע לנו, אבל לפני שאנחנו דורשים, אנחנו צריכים להרגיש ראויים, להפסיק להרגיש שאנחנו "פחות" ממישהו אחר ולהפסיק לשים את עצמנו במצבים בהם מישהו כלל יכול לגרום לנו להרגיש פחותים. יש אנשים סביבכם שלא מעריכים אתכם? זוזו מהמרחב שלהם, אין צורך אפילו בדיון או בוויכוח. לפעמים להפגין ערך עצמי גבוה, או ערך גבוה בכלל זה פשוט להתפנות מהשטח בו אנחנו לא מוערכים או לא רצויים. לא תמיד צריך אפילו שיחות עומק בנושא, פשוט ממשיכים הלאה וקדימה.

שלושה מטות אומר לנו, בגלל הסיפור המיתולוגי, שהגיעה העת להבין שהלבוש לא עושה את האדם, אלא שאנחנו ראויים בכלל הערך הפנימי שלנו – לאהבה, לעבודה טובה וליחס טוב. השבוע אסור להגיד לעצמנו ש"כשנרזה נרגיש טוב עם עצמנו" או "כשיהיה לנו קצת יותר כסף" אנחנו ראויים ממש כמו שאנחנו, ואנחנו צריכים להציב סטנדרטים ולבקש את ההכרה. זה שבוע טוב לבקשת העלאה, להצבת גבולות, לתיאום ציפיות ולעבודה משותפת עירנית ואפקטיבית עם אנשים טובים. זה שבוע להשקיע בפנימיות שלנו, ולהבין שהערך נובע מכל שאנחנו בונים בתוכנו לאורך השנים. אין טעם לנסות להשפיע באמצעות נתונים "חיצוניים", אלא עם ניסיון ויכולת.

מה הסיפור של הקלף?

יאסון יוצא לדרך כדי לקחת בעלות על הממלכה שלו, אך האגו שלו לא מאפשר לו להיכנס לממלכתו חסר כל. במשך שנה עמל יאסון בעיר הגדולה כדי להתעשר, אבל רגע לפני שהגיע לממלכתו, התנפלו עליו שודדים ולקחו ממנו את כל רכושו וכך התייצב מול דודו בהגיעו אל הממלכה: ללא רכוש, ללא בגדים, עם סנדל אחד. כנגד כל הסיכויים יאסון עמד מול פליאס ודרש את ממלכתו חזרה, ונחשו מה? הוא הצליח! איך? בלילה לפני בואו של יאסון חלם פליאס חלום ובו ראה נער ללא חולצה ועם סנדל אחד מוציא סכין והורג אותו. למחרת יועצי הממלכה פירשו את החלום ואמרו לו שזהו חלום נבואי ועליו לעשות כרצון הנער שיגיע. וכך היה.

שלושה מטות
שלושה מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שלושה גביעים

שלושה גביעים הוא קלף מיסוד המים – העוסק בשפע, זרימה ורגש, והמספר שלוש המדבר על בנייה, הצלחה ויכולת לגדול מקושי. אם כך, השבוע נכון לנו להיות בפשטות, במקומות שבהם יש שפע. זהו קלף שמחזק את המסר הראשי. אנחנו לא צריכים להילחם על הערך שלנו במקומות בהם לא מעריכים אותנו. לא לשאול "מדוע לא" רוצים אותנו, אלא "איפה כן" רוצים בנו. ועצם השאלה הזו כבר מפנה את האנרגיה שלנו אל מקומות נכונים יותר. שלושה גביעים ושלושה מטות דוחקים בנו להימשך אחרי המקום בהם הדברים קלים פשוטים ואפשריים. 

שלושה גביעים
שלושה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלכת החרבות

מלכת החרבות מראה לנו שוב, שעלינו לחתוך דברים בחיינו ממקום קר ורציונאלי – אבל יעיל. הנטייה הטבעית שלנו תמיד תהיה לנסות להוכיח שאנחנו "ראויים" אבל המלכה הזאת יודעת להינתק רגשית משלל הקולות שבתוכה וללכת עם המקום הפשוט והאנליטי – לבדוק איפה העבודה שלנו הכי נכונה ואפקטיבית ולא להיכנס לוויכוחים ולאינטריגות.

אם מדובר במקום עבודה, היא פשוט מתעסקת במרחב שלה ובשטח הפעולה שלה מבלי לתת לאחרים "להיכנס" לה לאנרגיה או להפריע לה רגשית. היא פשוט ממשיכה קדימה לפרויקט הבא ולא מעניקה מקום להפרעות חיצוניות. כך עלינו כמאמר ההיטוי הידוע – לשים את מחשבותינו במקום בו אנחנו רוצים להיות.

מלכת החרבות
מלכת החרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

4 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 7.3.24 – 1.3.24 – שלושה מטות”

  1. אביגיל שמי

    האם המסר השבועי נכון לכל אחד מאיתנו באופן אישי? איך יכול להיות מסר אחיד לכולם?

    1. שגיא מנדלבוים

      היי אביגיל,
      המסר הוא לא לכולם, אלא רק לאלו שנמצאים בקבוצה 🙂
      ולמה הוא נכון לכולם, כיוון שמעבר לצרכים המשותפים של כולם, כל אחד יכול לקחת ממנו משהו אחר ולהפיק ממנו תוצאה שונה במקצת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *