לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 8.2.24 – 2.2.24 – שבעה גביעים

חמישה גביעים
חמישה גביעים

חוסם/ תומך

שבעה גביעים
שבעה גביעים

כיוון ומסר

חמש חרבות
חמש חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שבעה גביעים

מה המסר לסוף השבוע?

שבעה גביעים מורכב מהספרה 7 העוסקת בהתפכחות ובעליית מדרגה רוחנית, וכן ביסוד הגביעים, העוסק בשפע שאנו מקבלים מהיקום. שבעה גביעים מספר לנו השבוע שהגיע הזמן להוציא תכניות מהמגירה אל החיים האמיתיים. הגיע הזמן לא רק לחלום אלא גם לעשות וחייבים להתמודד גם עם הפער בין המצוי לרצוי, ועם ההבנה שכל מימוש תמיד ייגרע קצת מהתיאוריה. בראש הכול מושלם, ובמציאות יש פגמים, אבל המציאות הרבה יותר מתגמלת וחשובה מהפרפקציוניזם שלנו. אז כן, צאו לדייט, קחו את הפרויקט, התחילו את הבלוג או את הערץ ביוטיוב – גם אם זה לא מושלם לגמרי. חייבים להתחיל. 

אגב מאוד יכול להיות שברגע שנתחיל – נקבל הרבה יותר עזרה ופרגון מהצפוי.

הזיקה של הקלף היא גם לקשר בין חמות לכלה, ולכן יכול להיות שזה שבוע שבו נצטרך להרשים את האמא של החבר שלנו או של הבעל. ומה הכי ירשים אותה? המחויבות שלנו אל בן הזוג, שמבחינת החמות הוא תמיד "הילד הקטן שלה". אז זה השבוע לכבוש את לב האם בדרך הישנה והידועה – נספר לה כמה טוב אנחנו מתייחסים אליו (: מובן שהמסר מותאם לכל המגדרים ולסוגי הזוגיות.

מה הסיפור של הקלף?

פסיכה גילתה שאהובה, קופידון, הוא בעצם אהבתה האמיתית. זאת לאחר שהיא חשדה בזהותו והפרה את האמון ביניהם. קופידון כעת חולה מאהבה ומאכזבה ונמצא בטיפולה של אימו, ופסיכה רוצה לתקן את שהתקלקל. היא מוכנה לספוג את הגישה הפאסיבית- אגרסיבית של אימו, אפרודיטה, ולעמוד במשימות שונות ומשונות כדי לזכות באהובה בחזרה. 

שבעה גביעים
שבעה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? חמישה גביעים

חמישה גביעים מכיל את הספרה חמש העוסקת בתקשורת ובעיקר בצורך לשמור על תקשורת נכונה ועל תגובה מותאמת, וכן ביסוד הגביעים העוסק בשפע שלנו – ממש כמו בשבעה גביעים. 

אז ייתכן שמשהו עומד בין החלום שלנו להגשמה, וה"משהו" הזה, נסוב סביב חששות לאו דווקא מוצדקים והתבוננות בכל מה שיכול להשתבש אם נוציא את התכנית לפועל. וחבל!

חמישה גביעים הוא גורם חוסם שלא נותן לנו לראות את הפוטנציאל המצוין של התכנית שלנו, וכדאי שנעשה לעצמנו קצת סדר בראש ואולי אפילו נחלוק עם חבר או מאמן את החששות.

חמישה גביעים
חמישה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? חמש חרבות

חמש חרבות הוא קלף תומך. ומדוע? הספרה חמש שוב צצה, וכן יסוד החרבות שעוסק בחיתוך ושכלתנות. הקלף עוסק בקטיעה של מצב מנוחה ואי מעש לטובת הכרעה, החלטה והתקדמות. במקרה הזה הוא בהחלט תומך בקלף הראשי. שכן הוא הקלף שעוזר לנו בסיטואציה מסוג – להחליט גם אם המצב לא מושלם. בקלף זה אנחנו מבינים שאין מה לעשות ואין החלטות מושלמות בחיים – רק תנועה קדימה. ובעזרת ההבנה הזו והוויתור על הבלתי מושג, אנחנו מתקדמים באמת. זה אומר לתת צ'אנס לדייט גם אם הוא לא פרפקט, ולעשות את הצעד גם אם אנחנו לא בטוחים – חייבים לנוע.

חמש חרבות
חמש חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: Admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *