לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 8.9.23 – 14.9.23 – שתי חרבות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שני גביעים
שני גביעים

חוסם/ תומך

שתי חרבות
שתי חרבות

כיוון ומסר

יום הדין
יום הדין

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שתי חרבות

מה המסר השבועי?

קלף 2 חרבות, כשמו כן הוא מורכב מהספרה 2 ומאלמנט החרבות. הספרה 2 מייצגת דואליות, התמודדות עם המציאות לאחר שהשלמות של המסר 1 נבקעה או התפצלה. זהו מספר שיש בו אתגרים, אך כשאנחנו עוברים אותם – אנחנו משתפרים בכל המישורים. אלמנט החרבות כידוע הוא אלמנט קר, שקול ולפעמים "חותך" שדורש מאיתנו להיות לוגיים, ישירים והחלטתיים. 2 חרבות הוא קלף שמעיד על ניתוק בגלל חוסר יכולת להתמודד. לפעמים מדובר בניתוק רגשי, אך לרוב, זה דווקא הרגש שחוסם אותנו מלראות דברים בבהירות. השבוע הוא שבוע של פקיחת עיניים, של התמודדות עם המציאות מבחירה, ושל הבנה שאנחנו רוצים שדברים בחיינו יהיו ברורים, נכונים ואמיתיים. זה אומר שעלינו להתמודד עם חשבון הבנק, להסיר את העלטה מניהול החשבונות והקבלות, לעשות בדיקות שדחינו, או להתמודד עם כל בעיה או אישיו שדחקנו הצידה כי לא בא לנו להתמודד. זה יכול להיות ענייני עבודה, משפחה וזוגיות, כמו גם עניינים אישיים. השבוע אנחנו צריכים להיות לוגיים ולהתמודד עם עניינים באופן ישיר. אם אנחנו רוצים "לקפוץ למים" לפרויקט חדש בלי להתבונן לצדדים – כדאי שנעשה רשימה של כל מה שעלול להשתבש כדי שנוכל למנוע תקלות מראש.

מה הסיפור של הקלף

אז אנחנו שוב עם אורסטס הגיבור שלנו, בשלב זה הוא עוד ילד, והוא מצוי במצב נפשי שגורם לו לרצות להינתק מהמצב. מה הסיבה לעוגמת הנפש? לאבא ואמא יש ריב, אבל הריב הוא לא על השאלה אם להזמין היום אוכל אטילקי או סיני, אלא על בעיה קטנה אחרת – אגממנון אבא של אורסטס, הקריב את בתו כקורבן כדי לרצות את האלים. והאמא? לא מאוד מרוצה, כצפוי. אורסטס מתקשה להתמודד עם הוויכוח, ועם אובדן אחותו הקשה ומתנתק.

שתי חרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שני גביעים

שוב הספרה 2 צצה לה! מעניין מאוד, כי כנראה המסר של ה-2 מודגש השבוע. נראה שלבטים ואתגרים הם חלק מהשבוע, ולכן אנחנו פשוט צריכים להיות יותר שקולים וסבלניים כאן, אולי אפילו לעצור ולבחון את השטח לפני שדוהרים קדימה, כי קלף 2 גביעים מדבר על "חיזור". אולי זהו חיזור אחרי בן זוג, אולי, אבל זהו בעיקר חיזור אחר האפשרויות שלנו, וחיפוש אחר האפשרות האופטימלית והנכונה לנו ביותר. 2 גביעים הוא קלף בו אנחנו נדרשים לא לפעול על אוטומט, ולמעשה, זה בדיוק מה שדורש גם קלף 2 חרבות – תשומת לב לפרטים, שיקול דעת ובחינה של הסיטואציה מכמה זוויות לפני שממשיכים קדימה. ניכר שיש מטרה לפנינו או סיטואציה שדורשת יותר בדיקה וחקירה לפני שממשיכים קדימה, ואולי למקום לא נכון עבורנו.

שני גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? יום הדין

יום הדין הוא קלף רוחני מהארקנה הגבוהה, והוא מופיע לכם לא מעט בשבועות האחרונים במסרים (מעניין!). לרוב אני מספר לכם שהקלף מדבר על סבלנות בדרך ועל התמדה לאורך הבשלה של תהליך בחיינו, אבל לאור הקלפים האחרים, אני מרגיש שהוא יכול לשקף גם מצב של סבלנות לפני מאמצים אחרונים. ומדוע? מפני שנוכחות קלפי המספר -2 מראה לי שאנחנו ממש לקראת הגעה למספר שלוש – שמשקף שיתוף פעולה והשלמה של משימה. לכן אני חושב שדווקא השבוע כדאי לקחת יותר סבלנות יותר אורך רוח, ולהבין שההבשלה וההשלמה הם כבר ממש כאן קרובים. ולקראת מאמצים אחרונים כדאי לתת את מירב תשומת הלב.

יום הדין

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 8.9.23 – 14.9.23 – שתי חרבות”

  1. זה יפה שזאת הקריאה שיצאה בדיוק לפני ראש השנה שזהו יום הדין וזהו חודש של הרבה חשבון נפש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *