אדם שנפטר בא לבקר אותי בחלום – מה זה אומר?

קשה להחליט אם אנשים סקרנים יותר לגבי החלומות שלהם או לגבי אנשים שנפטרו, או סלבריטאים המגיעים בחלום, אבל אני רואה בהמון קבוצות רוחניות ובהרבה פורומים אנשים שכותבים חלום בסגנון: "הלכתי עם לאונרד כהן בגן חיות והוא הסביר לי ארוכות מדוע מוצא האדם מהפיל".
או… "סבתא שלי באה בחלום, ולקחה אותי לארוחת צהריים, שם היא הזמינה לאכול… בננה…" מה זה אומר?

מיד לאחר כתיבת הפוסט מתחילה סדרה של תגובות בה מספרים לחולם על העתיד הצפוי לו: "סבתא מזהירה מפני טיסה", "כדאי לך לרדת מהארץ", "אסור לך לנשום למשך יומיים", וכן הלאה…

חלום על נפטר

אז אני כותב את הפוסט הזה כדי ליישב את הסוגייה הזו אחת ולתמיד ולהסביר שלא כל חלום עוסק בעתיד, נהפוך הוא – חלומות של עתידות או מסרים הם נדירים יחסית.
ולכן, לפני שמתחילים לפרש חלום – חייבים תחילה להבין באיזה סוג חלום מדובר. ולעזור להבדיל בין חלום שבו אנחנו מקבלים מסר – חלום שנקרא חלום אנרגטי (או בשפה מוכרת יותר – חלום נבואי) ובין חלום פסיכולוגי ובו הלא מודע שלנו רוצה לעזור לנו להבין משהו.

אז איך לאונרד כהן קשור לאותה סבתא מסתורית?

לא זאת לא בדיחה מתחכמת, התשובה הפשוטה היא שבחלום שניהם יכולים לייצג הדרכה רוחנית, מדריך רוחני, הדרכה מהעצמי הגבוה – או איך שתבחרו לכנות זאת. במרחב החלום הכול אפשרי.

כך אם הלכנו לאכול גלידה בלונה פארק עם דוגמנית או שחקנית מדהימה המשמעות הרבה יותר עוצמתית מחלום שבו טיילנו עם חברה טובה או אדם זר. ואנחנו נחפש שם את המשמעות ואת המסר, אולי המסר הוא להיות קצת יותר ווינרים בחיינו שלנו, לשאוף גבוה יותר, להעריך את עצמנו הרבה יותר ולהיות חברים יותר נאמנים לעצמנו, למשל.

אבל איך נדע בוודאות אם הסלב אכן מייצגת את ההדרכה הרוחנית?
התשובה היא – על פי אופי החלום.

יש שאלה בנושא חלום על נפטר או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס פיענוח חלומות ולקבל פרטים נוספים

חלום פסיכולוגי

אפשרות אחת היא שאותו מפורסם הוא חלק מחלום פסיכולוגי. במקרה זה, הלא מודע שלנו משתמש בחלום כדי לפרוק מתחים, להזכיר לנו את החלומות האבודים שלנו, לחדד תסכול או משאלה, לעבד מידע רחוק וקדום או חוויה שארעה ממש עכשיו.
אנחנו יכולים לזהות רגשות מורכבים בחלום, נרטיב, עלילה, התקדמות וגם תחושה שהחלום "לקח הרבה זמן".
אלה סימנים ברורים למדי לחלום פסיכולוגי.

חלום אנרגטי

חלום אנרגטי לעומת זאת, "מרגיש" אחרת.
לפעמים ההדרכה הרוחנית שלנו, לובשת צורה של אדם מוכר, אהוב או מפורסם כדי לחדד מסר עבורנו.
אז זהו לפעמים חלום "נבואי", חלום מסר, או חלום אנרגטי.
במקרה זה מדונה יכולה להופיע בחלומנו בתור רואת החשבון שלנו, ולנזוף בנו על האיחור בדו"ח השנתי.
ועד כמה שהסיטואציה הזאת ביזארית, מדונה לא סתם הגיעה כדי לשיר לנו "כמו תפילה" אלא להזכיר לנו שעלינו לסדר את הנכסים שלנו, להסדיר חשבונות, ואולי אפילו חשבונות רגשיים – תלוי בנושא השאלה.

הופעתו של אדם מפורסם, או של אדם יקר לנו שהלך לעולמו הם מעין זרקור, סימניה, מרקר שהחלום שלנו מקבל כדי לקבל יתר חשיבות, ואותו סלב או אדם יקר הם רק מעטה שההדרכה שלנו שמה על עצמה, כדי להמחיש את המסר ולתת לו במה: דאבל מינינג.

בחלום האנרגטי אנו חווים חוויה אנרגטית נקייה. אין בחלום מסוג זה התערבות או שיפוט של הלא מודע. אנו חולמים בכל יום לפחות חלום אחד כזה, אולם לא תמיד נזכור אותו כיוון שלא תמיד עולם החלום שלנו מפותח מספיק.

אם כך הסימנים העיקריים של חלום זה הם:

✔️ זהו חלום קצר. אין בו סצנות מורכבות. יש בו חלק אחד קצר – וזהו! החלום למעלה, למשל, בו סבתא באה בחלום, ולקחה את החולם לארוחת צהריים, שם היא הזמינה לאכול בננה איננו חלום אנרגטי – אלא פסיכולוגי. אורך החלום וריבויו הסצנות שם לא מתאימים להגדרת החלום האנרגטי.

✔️ זהו חלום "חי". גדוש בצבעים, ריחות, תחושות ויש בו תחושה של חיים.

✔️ זהו חלום שנזכור לתקופה ארוכה מאוד. הוא לא יישכח מהר כמו החלומות האחרים והחוויה שלו תישאר איתנו זמן רב.

מפגש שבו אנו מקבלים הכוונה רוחנית הינו מפגש עוצמתי, וזו עוד סיבה לכך שהזיכרון שלנו "מתרגם" מפגש שכזה – למפגש עם סלב או אדם ש"קל לנו לעכל".
כשהעבודה עם מרחב החלום שלנו תתפתח נוכל לפגוש סוגים שונים של הדרכות, חלקם מכונים 'מדריכים רוחניים', ויחד איתם נוכל להעצים את החוויה הרוחנית הקיימת בחלום.

ההדרכות הרוחניות יכולות לעזור לנו לשלוט בחלום ולהיות מודעים לקיומנו בתוך החלום עצמו. הן יכולות להעביר לנו שיעור או מסר ולסייע לנו בתובנות ובקבלת מסרים הקשורים להתפתחות הרוחנית שלנו.

בקיצור יש כאן מסע מרתק שחושף חוויה שלא תמיד זמינה לנו ביום יום.
עולם השינה הוא שער, פורטל מאוד נקי שממנו מידע מעניין, מעשיר וחדש יכול להגיע אלינו.
העוצמה שלנו והיכולת לחדור אל תת המודע מתחדדות פי כמה, ואנחנו יכולים להגיע אל גרעין האמת של מצבים בחיינו הרבה יותר בקלות ולהביא פתרונות, רגיעה וידע בדרך אחרת לגמרי מזו המוכרת לנו.

ללמוד איך פותרים חלומות

זו אחת הסיבות שבגללן כדאי לכם לעבוד עם החלומות שלכם, ללמוד קורס מסודר ולהתפתח יחד בקבוצה ובמסגרת.
וביום יום ראשון, ה-30 במאי, זה יהפוך לאפשרי, כי אני פותח קורס חלומות חדש.

הקורס הזה הוא הזדמנות לייצר מציאות דרך חלומות הלילה שלכם. ממש כך.
אם רוצים רק ללמוד פירושים באופן סכמתי לא צריך אותי, הסוד הוא ללמוד איך לעבוד עם מרחב החלום, ואת זה אני אלמד אתכם לעשות, כדי שבסוף הקורס יהיה בידיכם כלי שיאפשר לכם לחולל שינויים מנטליים ומעשיים בחייכם.

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן

  • להפוך את החלום לכלי טיפולי
  • להבין איך לפרש חלומות
  • לעשות עבודה פנימית מעמיקה
  • להיפטר ממטענים ישנים
  • ולזמן חוויות חדשות אל המרחב שלכם
  • אתם מוזמנים לקורס "התפתחות והעצמה אישית דרך החלום"

זאת הזדמנות שחייבים לנצל כי אני פותח רק מעט קורסי חלומות בשנה, והשנה הקורס נפתח עם תוספת מיוחדת – לימוד און-ליין: לתלמידים שיהיו נוכחים פיזית בשיעור יצטרפו תלמידים שילמדו מהבית, און-ליין בזום, ויוכלו לשאול שאלות, לתרגל ולהיות פעילים בשיעור, ממש כמו התלמידים האחרים.

אז לא כדאי להחמיץ את ההזדמנות הנפלאה הזו…
(ההזדמנות נמצאת מאחורי קישור זה):
http://www.sagie.org/dreams
לחצו על הקישור או התקשרו למאיה: 03-5298840

חלומות נעימים ודרישת שלום מהסבתא 👐

אתם מוזמנים לקרוא עוד מאמרים מעניינים על חלומות במדור פתרון חלומות, ואולי תרצו לקרוא גם על קלפי טארוט

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון בנושא חלומות על נפטרים. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס פיענוח חלומות ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *